Miguel Ángel MR, de 22 anys, i Albert OS, de 24, van ser detinguts per la Policia Local de Manresa la matinada de diumenge a les 5.15h després que els agents els identifiquessin com a iniciadors de dos incendis en un contenidor i en una lona d'obra, i pel trencament de vuit retrovisors en vehicles estacionats a la plaça Milcentenari de la ciutat.
Els fets es van iniciar per un incendi en un contenidor al carrer de Bon Succés que els agents van poder sufocar i que va fer iniciar la recerca de dues persones gràcies al testimoni d'una persona que havia vist els fets. Poc després, un agent que feia el servei a la plaça Major, sent uns cops forts a la zona de la plaça del Carme i s'hi dirigeix. Allà, l'agent i altres patrulles s'hi troben a dos joves que coincidien amb la primera descripció que estaven calant foc en la lona d'una obra de la cantonada dels carrers Carme i Puigmercadal.
Els joves, al comprovar la presència dels agents, van llençar tres retrovisors a terra, i després de l'escorcoll se'n localitzen dos més que coincideixen, després de la comprovació dels agents, amb els que els falten a vuit vehicles que estaven aparcats a la plaça Milcentenari i al que els havien arrancat per la força el mirall retrovisor.
Els agents van procedir a detenir els dos individus i a posar-los a disposició del cos de Mossos d'Esquadra.
Dos detinguts per calar focs i trencar retrovisors al Barri Antic
Els fets van passat la matinada de diumenge al voltant de la plaça del Carme
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de novembre de 2012 a
les 22:04
Et pot interessar
-
Societat
Educadores i alumnes de Manresa fan una acció de boicot a Carrefour i McDonald's per Palestina
-
Societat
La CGT veu «dubtes raonables» en la gestió del paper i cartró a Manresa
-
Societat
Sant Fruitós inaugurarà el nou CAP Dr. Pere Morán amb un acte obert al municipi
-
Societat
La travessia dels Drets torna a acumular deixalles a tocar de l'immoble destruït pel foc
-
Societat
Josep Maria Esquirol reflexionarà a Manresa sobre la ciutat i l'habitatge des d'una mirada humanista
-
Societat
El Parc de l'Agulla acollirà dissabte una nova edició del Ioga solidari de Salut Mental d'Althaia
