Dos agents dels ARRO dels Mossos d'Esquadra que estaven fora de servei fent formació física al carrer Nou de Santa Clara han detingut a un com a presumpte autor d'un robatori amb violència.
Aquest divendres a dos quarts de vuit del matí, dos agents que estaven fent formació física per Manresa han vist dues persones corrent i una d'elles ha cridat "atureu-lo que porta el mèu telèfon". Quan han intentat aturar el noi, ha llançat el telèfon que portava a la mà, i la persona que l'empaitava ha explicat als agents que estava obrint el seu negoci quan el noi li ha pres el telèfon de les mans.
Tot i que han forcejat, l'autor s'ha acabat emportant el telèfon i ell ha caigut a terra. Davant d'això, els agents han detingut el noi com a presumpte autor d'un robatori amb violència.
Dos mossos de l'ARRO fora de servei detenen un noi que acabava de robar un mòbil
Els fets han passat aquest divendres al carrer Nou de Santa Clara
ARA A PORTADA
Publicat el 19 d’octubre de 2018 a les 22:19
Actualitzat el 19 d’octubre de 2018 a les 22:20
Et pot interessar
-
Societat
Els CAP de la Catalunya Central s'incorporen al programa d'Althaia per a la fibromiàlgia
-
Societat
Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Séquia, aquest dimecres
-
Societat
El Servei d'Ajuda a Domicili de Manresa, més enllà de la cura: confort tèrmic per a persones ateses
-
Societat
Manresa enderrocarà dos edificis a la via Sant Ignasi per ampliar voreres i urbanitzar la zona
-
Societat
La Catalunya Central consolida el 2025 el model d'atenció integrada social i sanitària
-
Societat
Mor de forma sobtada Lolita Rovira, maquilladora clau de la cultura popular bagenca
