El Ball de Gitanes de Sant Vicenç de Castellet ha recaptat en l'edició d'enguany 500 euros que ha aportat a l'Associació de Afectats per Cardiopaties Congènites (AACIC), després que proposessin aquesta entitat l'Héctor Jurado i la Sandra Montero, que participen des de fa anys a la ballada i són socis d'aquesta associació.
El cap de setmana del 8 i 9 de juny, Sant Vicenç de Castellet va acollir una nova edició del Ball de Gitanes a la plaça de l'Ajuntament, una festa històrica declarada d'interès local i adherida al catàleg del patrimoni festiu de Catalunya. Aquest any van fer rècord històric de balladors: n'hi havia més de 350.
El Ball de Gitanes de Sant Vicenç aporta 500 euros a l'Associació de Cardiopaties Congènites
És la recaptació que van fer en l'edició d'enguany
ARA A PORTADA
-
-
-
Aliança Catalana reunirà 360 militants en una escola de formació a Manresa, un dels seus objectius Pere Fontanals
-
L'Anònima obrirà portes el 21 i 22 de març després de completar la primera fase de rehabilitació Redacció
-
Bacardit critica el sobrecost del polígon del Pont Nou: «Quan no es planifica, la factura acaba arribant» Pere Fontanals
Publicat el
22 de juny de 2019 a
les 14:28
Actualitzat el
22 de juny de 2019 a les
14:56
Et pot interessar
-
Societat
Afectacions puntuals al trànsit a Manresa per treballs d'arranjament del paviment
-
Societat
Mor als 102 anys el manresà Àngel Pla Sala
-
Societat
Fonollosa recupera els Guardons Pobles amb reconeixements a la cultura i l'esport
-
Societat
Manresa projectarà un documental sobre Sant Joan de Déu i la seva revolució humanista
-
Societat
Santpedor reivindicarà el paper de les dones amb una ruta per la Séquia
-
Societat
L'EAP Artés celebra 25 anys amb una setmana d'activitats obertes a la població
