Aquest diumenge al Nou Congost es viurà el tradicional Partit Solidari amb la Marató de TV3. Com ja s'ha fet en algunes ocasions, es sortejaran fins a set lots de productes de col·laboradors i del Bàsquet Manresa.
El president de Manresa per la Marató, Xavier Vera, i el tresorer del Bàsquet Manresa, Manel Molera, van ser aquesta setmana al Nou Congost per ultimar els detalls del partit solidari d'aquest diumenge a les 12:30.
Els aficionats que aquest diumenge siguin al Nou Congost podran aconseguir una estada a Món Sant Benet, entrades per al Teatre Kursaal, àpats en restaurants i altres premis si col·laboren amb una bona causa com és la Marató de TV3. El sorteig de tots aquests lots tindrà lloc al descans entre el tercer i el quart quart.
ARA A PORTADA
-
Política Junts porta al Parlament la creació d'una Fiscalia de Menors de proximitat a Manresa Pere Fontanals
-
Societat Mor Imma Serra, directora durant quaranta anys de la coral Eswèrtia i docent de música Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Les Caputxines i la Fàbrica Nova obren portes per les Jornades Europees del Patrimoni Redacció
-
Societat Alumnes de l'Institut Moianès reclamen als docents una alternativa a cancel·lar el viatge de fi de curs Pere Fontanals
-
Economia Aigües de Manresa assumeix les depuradores de Castellbell i Monistrol i arriba a les 22 Pere Fontanals
Publicat el
21 de novembre de 2018 a
les 17:39
Et pot interessar
-
Societat
Manresa commemora l'Octubre Trans* amb activitats per reivindicar la despatologització
-
Societat
Especialistes en Alzheimer es troben a Manresa a la 16a Jornada de Demències del Bages
-
Societat
La Marató de Donants de Sang de Súria aconsegueix donacions per ajudar fins a 255 persones
-
Societat
El Servei Territorial de Cirurgia d'Althaia i de l'Hospital de Berga consolida el treball en xarxa
-
Societat
La Festa del Dia de les Persones Grans de Manresa es trasllada a l'Anònima per la previsió de pluja
-
Societat
Manresa instal·la un enllumenat ornamental per il·luminar de nit la façana de la Buresa
