El CAP Bages comença a mostrar-se nou

A partir del dia 15, l'entrada principal al CAP Bages tornarà a ser pel carrer Soler i March, número 6

Publicat el 12 de març de 2010 a les 18:13
Amb la finalització de la primera fase d'obres de remodelació i ampliació del CAP Bages, es recupera l'accés al CAP per l'entrada principal del carrer Soler i March, número 6, que permetran una millor accessibilitat al centre.

El CAP Bages mantindrà tots els serveis i funcionarà amb normalitat fins el divendres dia 12, el trasllat es realitzarà durant el cap de setmana, i el dilluns, dia 15, es reprendrà l'activitat dels serveis, a les noves dependències, sense aturar l'activitat de cap consulta. Els canvis d'ubicació dels serveis estaran degudament senyalitzats i el personal d'admissions informaran acuradament de la nova ubicació de les consultes.

La inversió del Departament de Salut per aquesta obra és de 10,3 milions d'euros. Els nous espais s'han adequat per millorar el confort dels usuaris i professionals, donar una millor resposta a les necessitats de salut i garantir una millora continua de la qualitat dels serveis a la població.