El Centre d'Atenció Primària de Sant Fruitós de Bages ha implementat un nou sistema per tal de millorar l'atenció i l'accessibilitat de la ciutadania en els diferents serveis que es presten, potenciant dues figures claus: el personal d'administració i d'infermeria.
A partir d'aquest mes de juny, les persones que contactin amb el personal d'administració del centre seran ateses per personal de gestió que els recollirà el motiu de la consulta i els redirigirà al personal d'infermeria que els sigui adscrit.
El paper de la infermeria esdevé clau en aquest nou sistema, ja que tenen les competències professionals necessàries per a poder resoldre bona part de les consultes que es realitzen.
En els darrers mesos s'han incorporat al centre santfruitosenc els professionals de medicina que estaven vacants i també s'ha ampliat l'equip amb una infermera més, una nutricionista i un referent de benestar emocional que ajudaran a donar el servei que la ciutadania es mereix.
El CAP de Sant Fruitós millora el model d'atenció amb un nou model de coordinació
Potenciant dues figures claus: el personal d'administració i d'infermeria
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de juny de 2022 a les 21:09
Actualitzat el 12 de juny de 2022 a les 21:23
Et pot interessar
-
Societat El Geoparc de la Catalunya Central impulsa un procés participatiu amb docents per definir el seu Pla Estratègic Educatiu
-
Societat Afectacions de trànsit per la Festa de Tardor dels comerciants del carrer Barcelona
-
Societat Súria obre el termini per adjudicar dos pisos municipals en règim de lloguer
-
Societat Les obres per millorar la xarxa elèctrica a Pineda de Bages avancen segons el calendari previst
-
Societat Tall de trànsit en un tram del carrer Font dels Llops, aquest dijous
-
Societat El Consorci del Bages reforça l'educació ambiental i preveu superar els 8.000 alumnes aquest curs