El Centre d'Atenció Primària de Sant Fruitós de Bages ha implementat un nou sistema per tal de millorar l'atenció i l'accessibilitat de la ciutadania en els diferents serveis que es presten, potenciant dues figures claus: el personal d'administració i d'infermeria.
A partir d'aquest mes de juny, les persones que contactin amb el personal d'administració del centre seran ateses per personal de gestió que els recollirà el motiu de la consulta i els redirigirà al personal d'infermeria que els sigui adscrit.
El paper de la infermeria esdevé clau en aquest nou sistema, ja que tenen les competències professionals necessàries per a poder resoldre bona part de les consultes que es realitzen.
En els darrers mesos s'han incorporat al centre santfruitosenc els professionals de medicina que estaven vacants i també s'ha ampliat l'equip amb una infermera més, una nutricionista i un referent de benestar emocional que ajudaran a donar el servei que la ciutadania es mereix.
El CAP de Sant Fruitós millora el model d'atenció amb un nou model de coordinació
Potenciant dues figures claus: el personal d'administració i d'infermeria
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de juny de 2022 a
les 21:09
Actualitzat el
12 de juny de 2022 a les
21:23
Et pot interessar
-
Societat
La CUP encara les municipals del 2027 per «reconnectar» amb l'electorat i «frenar» l'extrema dreta
-
Societat
Obres urgents al carrer Viladordis per reparar dos esvorancs
-
Societat
Althaia presenta projectes d'innovació sanitària i social al Health Revolution Congress
-
Societat
«Fem més miracles que la Moreneta»: els docents bloquen la basílica de Montserrat
-
Societat
Manresa homenatja Júlia Pellicer en el seu centenari a la residència de la Sagrada Família
-
Societat
Docents del Bages es pengen a les parets de la Gavarresa per defensar l'escola pública
