El proper dissabte 18 de maig, a les 12 del migdia, el CDR Manresa organitza un debat electoral a l'Espai Òmnium, sobre polítiques feministes i LGTBI. Posteriorment hi haurà un vermut popular
El debat se centrarà principalment en dos grans blocs: Polítiques feministes i polítiques pro drets LGTB sempre en clau municipal. També hi haurà un bloc de Com arribem a la República Catalana des dels municipis? i un torn final de preguntes i dubtes per part del públic.
Han confirmat l'assistència Rosa Ortega per part de Junts per Manresa, Cristina Cruz per part d'ERC, Gemma Boix per part de Fem Manresa, Ana Querol per part de Manresa en Comú, i Marta Sánchez per part de Primàries Manresa.
El PSC ha declinat la invitació ja que el debat coincideix amb l'acte central que campanya que celebraran a la Font dels Capellans, i Podem també ha declinat la invitació.
El CDR Manresa organitza un debat electoral sobre polítiques feministes i LGTBI
Societat
Tindrà lloc dissabte a les 12 del migdia a l'Espai Òmnium
ARA A PORTADA
-
Successos El comiat multitudinari a Pau Simon omple Sant Martí de Torroella enmig d'un profund dolor Pere Fontanals
-
Societat Centenars de persones reten homenatge a Pau Simon Garcia al Monument a la Mineria de Súria Pere Fontanals
-
Successos Què sabem i què no de l'accident a les mines de Súria on ha mort un treballador de 26 anys Pere Fontanals
-
Publicat el
17 de maig de 2019 a
les 17:07
Et pot interessar
-
Societat
El bus del Centre Històric de Manresa es consolida ràpid amb més de 80 viatgers diaris
-
Societat
Els projectes juvenils del CAE refermen el seu paper d'acompanyament a infants i adolescents
-
Societat
Tallaran tres setmanes el carrer Dibuixant Joan Vilanova per renovar el clavegueram
-
Societat
Santpedor presenta al·legacions al Plater i rebutja el model de desplegament proposat
-
Societat
La plaça de la Creu tindrà afectacions de trànsit per unes obres en un pas de vianants
-
Societat
Les obres al carrer Barreres obligaran a modificar els accessos al Centre Històric
