El concurs «Quin bar fa el millor cafè de Manresa?» ja té finalistes
Societat
Els seguidors d'Instagram de NacióManresa tindran 24 hores per votar el seu favorit
ARA A PORTADA
-
Política Junts exigeix a Aloy que garanteixi l'«ordre públic» després que la PAHC hagi omplert de brossa el seu local Pere Fontanals
-
Societat Ajornat el desnonament d'una dona i el seu fill a Manresa gràcies al «decret Maricarmen» Pere Fontanals
-
Successos Quatre dels nou detinguts per grafits en trens van actuar a Sant Vicenç de Castellet Pere Fontanals
-
-
Societat Mor Imma Serra, directora durant quaranta anys de la coral Eswèrtia i docent de música Pere Fontanals
- Aina Font Torra
- Periodista de NacióManresa i Criar.cat
Publicat el
22 de febrer de 2024 a
les 11:05
Actualitzat el
23 de febrer de 2024 a les
13:35
L'audiència del NacióManresa (més concretament, els seguidors i seguidores del perfil d'Instagram del diari) ja ha decidit quins dos establiments de la ciutat s'enfrontaran a la gran final del concurs Quin bar fa el millor cafè de Manresa?, que va començar-se a gestar a principis de mes i que va recollir 37 locals diferents. D'aquests, es van seleccionar els quatre més esmentats, que durant dilluns i dimarts s'han sotmès a unes eliminatòries que han acabat resolent que qui s'enfrontarà a la gran final serà la cafeteria L'Aroma (al carrer Casanova, en ple centre) i el bar-restaurant Bacasis, ubicat al carrer Sagrada Família, dintre del barri amb el mateix nom.
Des d'aquest matí de dijous i fins el matí de demà divendres (23 de febrer), els seguidors i seguidores d'Instagram de NacióManresa podran votar la seva opció preferida a través dels stories. En els propers dies es farà públic l'establiment guanyador.
Escull Manresa com la teva font preferida de Google
Des d'aquest matí de dijous i fins el matí de demà divendres (23 de febrer), els seguidors i seguidores d'Instagram de NacióManresa podran votar la seva opció preferida a través dels stories. En els propers dies es farà públic l'establiment guanyador.
Et pot interessar
-
Societat
El Consell de les Persones Grans de Manresa premia ex aequo Rossend Coll i Josep Maria Sarri
-
Societat
«Habitar el meu cos», sobre violència estètica, arriba a la Biblioteca del Pont de Vilomara
-
Societat
El Consell Comarcal del Bages reivindica que les persones grans decideixin i participin
-
Societat
Manresa commemora l'Octubre Trans* amb activitats per reivindicar la despatologització
-
Societat
Especialistes en Alzheimer es troben a Manresa a la 16a Jornada de Demències del Bages
-
Societat
La Marató de Donants de Sang de Súria aconsegueix donacions per ajudar fins a 255 persones
