Dani Mauriz, director de l'Escola Montserrat de Sant Vicenç de Castellet, ha estat el primer ponent aquest matí d'Eduketing, el congrés internacional de màrqueting educatiu que s'està fent a Sevilla. La seva conferència, de to amè i molt clarificador, s'ha centrat en els 10 punts clau a tenir en compte a l'hora d'augmentar la captació d'alumnes en estudis de Formació Professional.
Conceptes com la comunicació, la implicació del claustre, una bona tasca comercial o la innovació pedagògica a les aules han estat protagonistes de la ponència. L'Escola Montserrat ha aconseguit, en els darrers 3 anys, augmentar un 30% el nombre d'alumnes inscrits al centre.
Mauriz va començar a assistir a Eduketing com a públic però la gran revolució pedadògica i en l'àmbit del màrqueting que està fent l'Escola els darrers cursos, l'han portat a ser ponent del congrés per segona vegada, al costat d'experts en coaching, màrqueting, divulgació científica, comunicació, innovació, etc.
Eduketing se celebra aquests dijous i divendres al Palau d'Exposicions i congressos Fibe de Sevilla, amb l'objectiu d'aprofundir en la pràctica del màrqueting educatiu, desenvolupar noves estratègies de captació d'alumnes i identificar experts de noves disciplines.
El director de l'Escola Montserrat de Sant Vicenç, ponent al congrés internacional Eduketing
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de febrer de 2017 a les 13:20
Actualitzat el 16 de febrer de 2017 a les 13:26
Et pot interessar
-
Societat La Cooperativa La Agrícola cedeix a l'Ajuntament de Sant Fruitós un fons documental centenari
-
Societat Bages Ciència Ciutadana reclama més suport per a les persones cuidadores d'Alzheimer
-
Societat Millores al Camí del Grau per evitar l'erosió i millorar el drenatge
-
Societat Cloenda de la 8a edició del programa Universi+ a UManresa
-
Societat Pavimentació del carrer Cardenal Lluch i plaça Independència aquest dissabte
-
Societat Pau Sellart: «La selectivitat em va anar molt bé, però no esperava tenir la millor nota del Bages»