Dani Mauriz, director de l'Escola Montserrat de Sant Vicenç de Castellet, ha estat el primer ponent aquest matí d'Eduketing, el congrés internacional de màrqueting educatiu que s'està fent a Sevilla. La seva conferència, de to amè i molt clarificador, s'ha centrat en els 10 punts clau a tenir en compte a l'hora d'augmentar la captació d'alumnes en estudis de Formació Professional.
Conceptes com la comunicació, la implicació del claustre, una bona tasca comercial o la innovació pedagògica a les aules han estat protagonistes de la ponència. L'Escola Montserrat ha aconseguit, en els darrers 3 anys, augmentar un 30% el nombre d'alumnes inscrits al centre.
Mauriz va començar a assistir a Eduketing com a públic però la gran revolució pedadògica i en l'àmbit del màrqueting que està fent l'Escola els darrers cursos, l'han portat a ser ponent del congrés per segona vegada, al costat d'experts en coaching, màrqueting, divulgació científica, comunicació, innovació, etc.
Eduketing se celebra aquests dijous i divendres al Palau d'Exposicions i congressos Fibe de Sevilla, amb l'objectiu d'aprofundir en la pràctica del màrqueting educatiu, desenvolupar noves estratègies de captació d'alumnes i identificar experts de noves disciplines.
El director de l'Escola Montserrat de Sant Vicenç, ponent al congrés internacional Eduketing
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de febrer de 2017 a les 13:20
Actualitzat el 16 de febrer de 2017 a les 13:26
Et pot interessar
-
Societat Un barceloní que es va mudar a Castellbell i el Vilar crea una escola de repoblament rural
-
Societat Treballs de renovació de la xarxa de clavegueram al passeig de Pere III, 60-62
-
Societat Castellbell i el Vilar renova la tanca de l'escola Jaume Balmes
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa a la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Rècord de participació a l'Estiu Jove de Manresa amb més de 2.000 joves
-
Societat Sant Vicenç de Castellet impulsa una campanya per posar al dia la titularitat dels drets funeraris