El jutjat de guàrdia de Manresa ha decretat l'ingrés a presó per a l'home de 31 anys detingut dimecres per l'apunyalament mortal del propietari del Bar Nelly, un home de 55 anys a la capital del Bages. El jutge li imputa un delicte d'homicidi i, per això, ha ordenat l'ingrés a presó, comunicat i sense fiança.
L'apunyalament va tenir lloc el passat diumenge després que l'home morís a conseqüència de les lesions patides en el transcurs d'una baralla a la plaça Lladó de Manresa. Els Mossos van detenir la mateixa nit de l'homicidi un home de 29 anys que, segons alguns testimonis, hi estava relacionat. Finalment, però, els agents van comprovar que no era l'autor material dels fets i van deixar sense efecte la detenció.
[noticia]99610[/noticia]
[noticia]99579[/noticia]
[noticia]99553[/noticia]
El jutge envia a presó el presumpte homicida del propietari del bar Nelly de Manresa
Societat
L'apunyalament va tenir lloc el passat diumenge a la plaça Lladó
ARA A PORTADA
-
Economia El manresà Josep Maria Serra Farré s'enfila fins al podi català de la llista Forbes Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans La Fira dels Matiners d'Avinyó estrenarà noves escenes i reivindicarà el paper de les dones Pere Fontanals
-
Societat Manresa amplia la il·luminació de Nadal a 54 carrers i estrenarà un arbre de 21 metres Pere Fontanals
-
-
Successos Llibertat vigilada per a la menor de 17 anys detinguda al Bages pels saquejos de Barcelona Pere Fontanals
Publicat el
30 de setembre de 2021 a
les 21:32
Actualitzat el
30 de setembre de 2021 a les
21:40
Et pot interessar
-
Societat
Premi nacional de mobilitat per al servei de bicicletes elèctriques Baik de Manresa
-
Societat Fonollosa rep un estudi per conèixer l'estat de la cobertura de telefonia mòbil al municipi
-
Societat
Treballs de millora de l'asfalt de la zona d'aparcament de motos de la Muralla del Carme
-
Societat
Sant Fruitós uneix joves i gent gran al voltant de la cuina amb el projecte «Fogons intergeneracionals»
-
Societat
Manresa enderrocarà dues naus abandonades de la carretera de Vic per risc d'esfondrament
-
Societat
El Bages reuneix 28 joves de Catalunya, Bretanya i el País Basc per compartir llengües
