El manresà Toni Massegú ha anunciat aquest dilluns a través del seu compte de Twitter que després de poc més d'un any com a director general de Centres Públics del departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, tornarà a l'institut Cal Gravat de Manresa com a professor de matemàtiques.
Toni Massegú va ser nomenat director general de Centres Públics el juliol de 2017. Abans, des de febrer de 2016, havia estat director general d'Ensenyament a la Catalunya Central. Massegú és llicenciat en Matemàtiques i ha estat professor de matemàtiques dels instituts Lacetània i Milà i Fontanals, així com director de l'institut Cal Gravat de Manresa, on torna després de la seva experiència política.
També ha participat en el programa de doctorat Matemàtica Aplicada de la Universitat Politècnica de Catalunya en diferents cursos i seminaris com Seminari de teoria de matrius, Seminari de teoria de jocs i Teoria de nombres, cossos finits i corbes el·líptiques.
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de setembre de 2018 a les 18:51
Actualitzat el 03 de setembre de 2018 a les 18:56
Et pot interessar
-
Societat
El programa Singulars del CAE tanca amb un 78,5% d'inserció laboral però sense futur garantit
-
Societat
Sor Lucía Caram rep una herència inesperada del papa Francesc
-
Societat
Manresa reforça la seguretat al camí dels Tovots amb baranes al punt on va bolcar un bus
-
Societat
Mor Joan Lladó Casals, capità dels Armats i impulsor de la recuperació de l'entitat
-
Societat
Sant Vicenç de Castellet i Ampans reforcen la col·laboració amb el centre Encaix
-
Societat
Protesta sindical davant la residència Valldaura per dos casos laborals
