El Mas Verdaguer d'Avinyó acollirà dijous la setena edició del Tertúlia i vi, que programa la presentació del sisè llibre de Martí Sales Aliment, que tracta de dos dels plaers més vells del món: explicar històries i menjar.
A les 6 de la tarda començaran les visites guiades al celler de Mas Verdaguer i a les 7 començarà la presentació del llibre. L'acte tindrà un cost de 5 euros per persona que inclou el tast de dos vins del celler Les Acàcies amb DO Pla de Bages. Els assistents també podran adquirir un caixa amb els dos vins que es tastaran.
Organitzat per la Biblioteca del Campus Universitari de Manresa (BCUM-UPC), l'acte compta amb la col·laboració de la llibreria Parcir, la DO Pla de Bages, l'Ajuntament d'Avinyó i el celler Les Acàcies.
Cal inscripció prèvia a aquest enllaç.
[noticia]104123[/noticia]
[noticia]104126[/noticia]
El Mas Verdaguer d'Avinyó acollirà dijous la setena edició del Tertúlia i vi
L'acte inclou les visites al celler i la presentació del llibre "Aliment" de Martí Sales
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de juny de 2022 a les 17:53
Actualitzat el 27 de juny de 2022 a les 18:09
Et pot interessar
-
Societat Ampans celebra 60 anys de trajectòria amb una gran festa comunitària a Santa Maria de Comabella
-
Societat Manresa impulsa la 1a Jornada Ciutat, Salut i Clima per abordar l'impacte del canvi climàtic en la salut de les persones
-
Societat Manresa és la zona de Catalunya on més augmenta la temperatura
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Joan Fuster, a la cantonada amb la carretera del Pont de Vilomara