L'edifici d'El Born de Santpedor, actualment local d'assaig de la colla castellera del municipi, acollirà, aquest divendres, 21 de juliol, a les vuit del vespre, la presentació del llibre Pit i amunt!, escrit pel periodista i excap i membre de colla dels Castellers del Poble Sec, Benet Íñigo.
Es tracta de la primera publicació d'Íñigo, que apropa la ciutadania al món casteller, cada cop més popular, amb més expansió al territori i amb més projecció internacional. La dissecció d'un 3 de 10 amb folre i manilles argumenta el relat de Pit i Amunt!. A través de l'explicació de les característiques tècniques de cada pis desenvolupa algun concepte; des dels valors clàssics que s'associen als castells, la incorporació de la dona, la conciliació familiar, la seguretat o l'esportivitat.
El llibre, tal com explica el portal elmoncasteller.cat, conté nocions tècniques, algun apunt històric i dades rellevants que serveixen per entendre què són els castells. Tot i així, l'eix central del relat són les emocions que han viscut alguns castellers aportant el seu testimoni, responent què viuen i com ho viuen.
El periodista i casteller Benet Ãñigo presentarà el seu llibre «Pit i amunt!» a Santpedor
Ho farà a l'edifici del Born, local d'assaig de la colla castellera del municipi, aquest divendres, a les vuit del vespre
Ara a portada
-
-
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
Plans La comunitat de Sant'Egidio convoca una pregària a Manresa en memòria del papa Francesc Redacció
Publicat el 18 de juliol de 2017 a les 08:13
Et pot interessar
-
Societat Tall de trànsit al carrer de la Dama de Manresa, dijous i divendres
-
Societat El pubillatge de Manresa organitza una nova Marató de Donants de Sang
-
Societat Manresa acull una nova edició de Conductàlia, el projecte educatiu de la Fundació Montepio
-
Societat Treballs d'arranjament del paviment a diversos punts del carrer Dos de Maig i del passeig Pere III