La doctora santjoanenca Marta Vilanova, professora de salut pública i comunitària i membre del Grup de Recerca de Salut i Atenció Sanitària de la Universitat de Girona, va estar present els dies 25 i 26 de maig a la Escuela Andaluza de Salud Pública de Granada per presentar públicament la proposta del Pla de Salut Municipal de Sant Joan de Vilatorrada 2016-2020 impulsat per la Regidoria de Salut.
La presentació es va fer en el marc del Congreso de Activos para la Salud Comunitaria, un congrés d'abast nacional dedicat a compartir coneixements sobre com promoure la salut i el benestar entre les persones i les poblacions.
Durant la trobada, Vilanova va exposar els objectius i la metodologia que s'està seguint i va destacar que el Pla serà "un instrument de planificació per orientar objectius estratègics i accions concretes per a la millora de la salut de la població durant el període 2016-2020, que coincideix amb l'orientació i l'estratègia de polítiques públiques de salut a nivell mundial i autonòmic". També va subratllar que la proposta és "en base a una visió positiva de la salut, posant la mirada en el que genera la salut i en l'enfocament del model de determinants socials de la salut per tal de visualitzar els actius i els condicionants que influeixen en la salut de la població".
L'objectiu de l'Ajuntament de Sant Joan de Vilatorrada és que durant el mes d'agost del 2017 es presenti ja el document definitiu.
ARA A PORTADA
-
Política Junts i Nacionalista reclamen 140 policies i 300 càmeres arran del crim de Manresa Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans El Camí Ramader de Marina travessarà el Bages per apropar la transhumància a la ciutadania Pere Fontanals
-
Economia La Fira del Vehicle d'Ocasió i la Fira de Setembre estrenaran ubicació a l'avinguda Universitària Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Navàs estrena les jornades Escorça per reivindicar la memòria històrica del municipi Pere Fontanals
Publicat el
31 de maig de 2017 a
les 14:39
Et pot interessar
-
Societat
El CAE programa 25 accions formatives per a la tardor amb més de 790 hores de formació
-
Societat
El Museu de l'Aigua i el Tèxtil amplia els tallers de restauració amb un nou grup a partir de l'octubre
-
Societat
El bus urbà de Manresa costarà 1 euro durant la Setmana Europea de la Mobilitat
-
Societat
Comencen unes obres de telecomunicacions a la plaça Onze de Setembre de Manresa
-
Societat
Cardener Viu convoca una caminada popular contra la planta de biogàs projectada a Sant Mateu de Bages
-
Societat
Aigües de Manresa inicia l'ampliació de la xarxa d'aigua potable al carrer Numància
