El conseller de Territori de la Generalitat, Juli Fernàndez, ha presentat aquest dijous el projecte constructiu d'una nova rotonda al polígon industrial de Sant Anna a Sant Fruitós de Bages, a l'alçada del carrer Sakura, a l'altura de la multinacional Denso.
Actualment la carretera BV-4511, que transcorre al llarg de tota la zona industrial, acumula un gran flux de trànsit, entre ells, molts vehicles pesants que provenen de les empreses ubicades en aquesta zona industrial. Un dels punts més transitats de la zona, és la intersecció entre aquest vial i el carrer Sakura, per on hi ha una gran afluència de camions i cotxes que posen en perill la seguretat viària durant les incorporacions a la via principal.
La construcció d'una rotonda en aquest nus viari permetrà millorar-ne la circulació i facilitar la incorporació de vehicles des del ramal provinent del polígon. Aquesta infraestructura tindrà 40m de diàmetre i serà de prioritat pels vehicles que circulen per l'anella central. Concretament es construirà en la intersecció entre la carretera BV-4511 i els carrers Sakura, Oms i de Prat i Vilella de Claret.
Aquest projecte ha estat altament demandat tant per l'Ajuntament com per bona part de les empreses ubicades en aquest punt del polígon industrial. Durant la presentació pública d'aquest projecte Fernàndez ha anunciat que aquesta nova infraestructura serà una realitat l'any 2024 i s'executarà per un import de 883.000 euros. El cost de l'execució de les obres s'assumirà de manera compartida entre la Generalitat, l'Ajuntament i els propietaris de les empreses del polígon.
El Director General d'Infraestructures de Mobilitat, David Prat, ha estat l'encarregat de presentar el projecte als propietaris de les empreses del polígon, acompanyat per l'alcaldessa de Sant Fruitós de Bages, Àdria Mazcuñan, el regidor d'urbanisme, David Uró, la delegada del Govern a la Catalunya Central, Montse Barniol, el secretari de Mobilitat i Infraestructures, Marc Sanglas i el director dels Serveis Territorials de la Catalunya Central, David Aaron López.
El polígon industrial Santa Anna tindrà una nova rotonda a l'accés a Denso des de la carretera
El conseller de Territori de la Generalitat, Juli Fernàndez, ha presentat aquest dijous el seu projecte constructiu
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de març de 2023 a les 17:07
Actualitzat el 17 de març de 2023 a les 17:15
Et pot interessar
-
Societat Manresa impulsa la 1a Jornada Ciutat, Salut i Clima per abordar l'impacte del canvi climàtic en la salut de les persones
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Joan Fuster, a la cantonada amb la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Restriccions de trànsit als barris de Sagrada Família i Valldaura durant les seves festes
-
Societat Aquest divendres comencen unes obres d'Aigües de Manresa al camí dels Corrons