«El Pou de la gallina» lliurarà els trentens premis Oleguer Bisbal a Valentí Martínez, Sílvia Sanfeliu i Montse Roldán

Es lliuraran aquest dimecres en el marc de la celebració dels 38 anys de la revista manresana

  • Àngels Fusté, Xavier Jovés i Marc Buxaderas van ser els Premis Oleguer Bisbal de 2024 -
Publicat el 05 de maig de 2025 a les 13:19

La revista manresana El Pou de la gallina lliurarà aquest dimecres, 7 de maig, en el marc de la celebració dels 38 anys de la publicació, els trentens Premis Oleguer Bisbal, escollits per votació entre els seus lectors.

Els guardons d'aquest any, modelats per la ceramista Aurora Pérez sobre el personatge creat pel dibuixant Manel Fontdevila, s'atorgaran a Valentí Martínez, director d'Estratègia Internacional i exdirector general d'UManresa, i Medalla al Treball 2024, Premi Oleguer Bisbal 2025 al manresà d'actualitat, i a la dramaturga i presidenta d'Òmnium Bages-Moianès Sílvia Sanfeliu, Premi Oleguer Bisbal 2025 a la manresana del Pou.

El Premi Oleguer Bisbal 2025 a la manresana més manresana s'atorgarà aquest any a Montse Roldán, activista social i cofundadora de l'associació sociocultural Club Gavines. Voluntària a presons (primer a la Model i després a Lledoners), membre del Consell Municipal de la Dona de Manresa gairebé des del seu inici, ha col·laborat també amb el Centre de Dia Mosaic per a persones amb problemes de salut mental i amb la Plataforma d'Aliments.

Els premis es lliuraran al Centre Cultural el Casino.