El PP presentarà aquest dijous al ple de l'Ajuntament de Manresa una proposició per tal que el consistori estudiï emplaçaments diversos per a la instal·lació de serveis públics als carrers de la ciutat. La proposició recorda que el govern de la ciutat va aprovar una ordenança de civisme que regula sancions per a les persones que facin les seves necessitats al carrer sense que, hores d'ara, no s'ofereixi cap alternativa al ciutadà, a banda dels serveis que hi ha a la plaça Sant Domènec. La moció també insisteix en la necessitat d'instal·lar nous serveis públics per cobrir la demanda que hi ha degut a la capitalitat comercial de Manresa. El grup municipal popular demana que l'informe es presenti abans de finalitzar l'any per començar a fer les instal·lacions en el primer semestre de 2013.
El PP proposa instal·lar més serveis públics a Manresa
La ciutat només compta amb un servei d'aquest tipus, a la plaça Sant Domènec
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de setembre de 2012 a
les 19:34
Et pot interessar
-
Societat La revetlla infantil obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
La revetlla de Sant Joan provocarà afectacions de trànsit a la plaça Hospital de Manresa
-
Societat
Les Jornades Althaia baten rècord de participació amb més de 600 professionals
-
Societat
L'ICS Catalunya Central incorpora 45 nous residents de Medicina i Infermeria
-
Societat
El rodatge de «Los niños del Brasil» provocarà talls al Centre Històric de Manresa
-
Societat
La Diada de Colles de l'Eix obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
