Per tal de reconèixer l'esforç i el compromís dels que van estar en primera línia i la responsabilitat en la lluita contra la pandèmia, dels ciutadans que van col·laborar per aturar l'expansió del virus, des del programa #Invulnerables, la Fundació "la Caixa", La Fundació del Convent de Santa Clara i CaixaBank, s'ha organitzat la gravació d'un lipdub per manifestar que #AvancemJunts perquè quan tota la societat s'implica, és possible fer front als entrebancs i dificultats.
El lipdub es farà a partir de la cançó Serem huracans, composta per l'ocasió, pel cantautor manresà Carles Serra i amb una coreografia que visualitza l'esforç comú que s'ha portat a terme.
La gravació comptarà amb la participació de serveis sanitaris, d'emergència, de seguretat, amb voluntaris i entitats socials. L'associació IPABages ha organitzat una caravana de vehicles de serveis de seguretat i emergència que se sumaran a la gravació.
#AvancemJunts es gravarà el diumenge 6 de juny de 9 a 2/4 de 12 del matí a la carretera de Vic entre el carrer Industria i el Pont de Ferro.
L'organització vetllarà pel compliment de les mesures de prevenció Covid, i els participants estaran prèviament inscrits a la Fundació del Convent de Santa Clara.
El projecte Invulnerables rodarà un «libdub» per agrair l'esforç de tothom per superar la pandèmia
#AvancemJunts es gravarà el diumenge 6 de juny de 9 a 2/4 de 12 del matí a la carretera de Vic entre el carrer Industria i el Pont de Ferro
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de maig de 2021 a les 15:31
Et pot interessar
-
Societat
La XVII Reunió de Columna reuneix 80 especialistes a Món Sant Benet
-
Societat
La Setmana dels Drets dels Infants omple la plaça Major amb una gran tribu de 450 escolars
-
Societat
Treballs a la xarxa elèctrica del carrer Francesc Moragas, a partir de dilluns
-
Societat
El carrer Santa Maria estrena reurbanització i s'incorpora a l'illa de vianants del Centre Històric
-
Societat
El Consell Comarcal del Bages impulsa una campanya del 25N per visibilitzar les violències subtils
-
Societat
Universi+ arriba a la novena edició i inicia el curs amb 46 persones
