El departament de Governació i Relacions Institucionals ha resolt definitivament la convocatòria per atorgar compensacions econòmiques a favor dels ajuntaments perquè abonin retribucions als càrrecs electes locals, per a l'exercici de 2011. D'acord amb el resultat, 417 ajuntaments de menys de 2.000 habitants rebran les compensacions per a l'abonament de sous a determinats càrrecs, la majoria alcaldes. Això suposa un import global de 4.825.515 euros, mitjançant els quals es fa front a la totalitat de mesos de dedicació exclusiva o parcial en què els càrrecs electes percebin una retribució de l'ens local.
D'aquests municipis, n'hi ha un total de 16 a la comarca del Bages.
Els 17 alcaldes bagencs de municipis petits cobraran
El Departament manté durant l'any 2011 la convocatòria per als ajuntaments catalans de menys de 2.000 habitants
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de setembre de 2011 a
les 18:14
Et pot interessar
-
Societat La revetlla infantil obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
La revetlla de Sant Joan provocarà afectacions de trànsit a la plaça Hospital de Manresa
-
Societat
Les Jornades Althaia baten rècord de participació amb més de 600 professionals
-
Societat
L'ICS Catalunya Central incorpora 45 nous residents de Medicina i Infermeria
-
Societat
El rodatge de «Los niños del Brasil» provocarà talls al Centre Històric de Manresa
-
Societat
La Diada de Colles de l'Eix obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
