"Per tu una joguina, per a ells tots un món", és el lema de la campanya de recollida de joguines que organitza el Grup d'Advocats Joves de Manresa per aquest Nadal.
Es tracta d'una campanya oberta a tothom que hi vulgui participar, però especialment dirigida a les col·legiades i col·legiats de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Manresa, així com a totes aquelles persones que d'alguna forma estan relacionades amb l'entorn professional de jutjats: procuradors, funcionaris, personal d'oficina, forces de seguretat pública,... Col·lectius tots ells que viuen, de prop, el dia a dia de les famílies més desafavorides de la nostra societat.
És una acció solidària dirigida als nens i nenes que, per causes diverses, aquest Nadal no podrien gaudir de l'alegria i la il·lusió de rebre un regal. La recollida es farà fins el 30 de desembre a la seu de l'ICAM (Sant Joan Baptista de la Salle, 4-6, 3r) en horari d'oficina. El repartiment de les joguines anirà a càrrec de Creu Roja.
Els Advocats Joves recullen joguines per als nens més desfavorits
Societat
La recollida es portarà a terme a la seu de l'ICAM i les joguines s'entregaran a Creu Roja per a que faci el repartiment
ARA A PORTADA
-
Successos Set joves detinguts, sis d'ells menors, per aldarulls aquest dimecres al vespre a Manresa Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Stephen Frears arriba aquest divendres a Manresa per inaugurar el Clam i recollir el Premi d'Honor Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Nova seu i noves regles: la Casa de la Música de Manresa revoluciona els seus ajuts Pere Fontanals
-
Economia Unes 200 persones preparen a Manresa la vaga general de l'11 de novembre en assemblea Pere Fontanals
-
Economia Condals Group celebra 50 anys a Manresa amb 65 milions d'euros de facturació Pere Fontanals
Publicat el
03 de desembre de 2010 a
les 16:09
Et pot interessar
-
Societat
El mercat «Ualapop al carrer» tornarà dissabte al barri de la Carretera de Santpedor
-
Societat
Manresa debatrà sobre clima, qualitat de l'aire i salut als entorns escolars el 27 d'octubre
-
Societat
Sant Joan de Vilatorrada cedeix dos solars per construir una seixantena de pisos protegits
-
Societat
Talls de trànsit al polígon del Pont Nou de Manresa per l'aniversari del Room 5
-
Societat
Manresa és finalista als Premis DonaTIC pel guardó municipal Rosa Argelaguet
-
Societat
Súria crea un web per difondre les necessitats de voluntariat de les entitats solidàries
