"Per tu una joguina, per a ells tots un món", és el lema de la campanya de recollida de joguines que organitza el Grup d'Advocats Joves de Manresa per aquest Nadal.
Es tracta d'una campanya oberta a tothom que hi vulgui participar, però especialment dirigida a les col·legiades i col·legiats de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Manresa, així com a totes aquelles persones que d'alguna forma estan relacionades amb l'entorn professional de jutjats: procuradors, funcionaris, personal d'oficina, forces de seguretat pública,... Col·lectius tots ells que viuen, de prop, el dia a dia de les famílies més desafavorides de la nostra societat.
És una acció solidària dirigida als nens i nenes que, per causes diverses, aquest Nadal no podrien gaudir de l'alegria i la il·lusió de rebre un regal. La recollida es farà fins el 30 de desembre a la seu de l'ICAM (Sant Joan Baptista de la Salle, 4-6, 3r) en horari d'oficina. El repartiment de les joguines anirà a càrrec de Creu Roja.
Els Advocats Joves recullen joguines per als nens més desfavorits
La recollida es portarà a terme a la seu de l'ICAM i les joguines s'entregaran a Creu Roja per a que faci el repartiment
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de desembre de 2010 a
les 16:09
Et pot interessar
-
Societat La revetlla infantil obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
La revetlla de Sant Joan provocarà afectacions de trànsit a la plaça Hospital de Manresa
-
Societat
Les Jornades Althaia baten rècord de participació amb més de 600 professionals
-
Societat
L'ICS Catalunya Central incorpora 45 nous residents de Medicina i Infermeria
-
Societat
El rodatge de «Los niños del Brasil» provocarà talls al Centre Històric de Manresa
-
Societat
La Diada de Colles de l'Eix obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
