Aquest dimecres, 1 de juny, a dos quarts de nou del vespre, es farà una taula rodona, dins del cicle Temes del Pou, a la Sala d'Actes del Centre Cultural del Casino, sobre el tema: Bessons, més que germans, amb la presència dels germans Montserrat i M. Teresa Clotet; Joan i Martí Fernández; Ramon i Valentí Saladich; Valentí i Joan Serra, i Montserrat i Cecília Vila.
En el mateix acte es presentarà el número de juny de la revista El Pou de la gallina, que, al marge d'altres temes d'actualitat, es dedica a parlar de la vida dels germans bessons de diverses edats. D’altra banda, el personatge entrevistat en profunditat és David Victori, director de cinema.
Com és la vida quan tens al costat, des del dia que vas néixer, una persona gairebé idèntica que tu? És molest que cada dia et confonguin amb el teu germà? Hi ha una relació especial entre bessons? Aquest mes hem parlat amb una dotzena de germans bessons. Vint-i-quatre persones, joves i grans, que ens expliquen vivències, experiències, anècdotes curioses, canvis de parella... I ens parlen de sentiments i d’afinitats. Els bessons són, segurament, més que germans.
Ara a portada
-
-
Plans La Moreneta tornarà a sobrevolar l'Abadia de Montserrat amb motiu del dia de la Mare de Déu Redacció
-
Societat La Sareb insta la Plataforma dels Aliments de Manresa a marxar de la carretera de Vic Pere Fontanals
-
Política Aliança Catalana denuncia als Mossos l'assenyalament públic que va patir la diada de Sant Jordi Pere Fontanals
-
Publicat el 30 de maig de 2011 a les 21:28
Et pot interessar
-
Societat Afectacions de mobilitat a la C-55 nord els propers dilluns i dimarts
-
Societat La cruïlla de l'avinguda dels Dolors i els carrers Amadeu Vives i Estanislau Casas estrenarà semàfors
-
Societat Dilluns tornaran a funcionar els nous contenidors després de resoldre's l'avaria informàtica
-
Societat Josep Maria Mata-Perelló, Creu de Sant Jordi per la seva trajectòria científica i humana