Els Bombers han fet acabar de caure un mur que havia començat a cedir al carrer Jorbetes de Manresa aquest divendres al migdia. Sobre 2/4 de 4 del migdia, efectius dels Bombers i de la Policia Local de Manresa s'han dirigit al carrer Jorbetes on un mur estava a punt de caure a causa del vent.
Per portar a terme l'actuació, la grua ha mogut un cotxe que es trobava aparcat just davant del mur, i posteriorment els Bombers han acabat de fer caure la paret.
L'episodi de fort vent al Bages ha provocat aquest divendres la caiguda d'arbres a diversos punts de la comarca i el l'aixecament d'una teulada a Sant Joan de Vilatorrada.
[noticia]95348[/noticia]
[noticia]95351[/noticia]
Els Bombers fan caure un mur que havia començat a cedir pel vent al carrer Jorbetes de Manresa
La grua ha mogut un turisme aparcat per evitar que li caigués a sobre
Ara a portada
-
-
Plans La Moreneta tornarà a sobrevolar l'Abadia de Montserrat amb motiu del dia de la Mare de Déu Redacció
-
Societat La Sareb insta la Plataforma dels Aliments de Manresa a marxar de la carretera de Vic Pere Fontanals
-
Política Aliança Catalana denuncia als Mossos l'assenyalament públic que va patir la diada de Sant Jordi Pere Fontanals
-

- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 22 de gener de 2021 a les 19:53
Actualitzat el 22 de gener de 2021 a les 20:01
Et pot interessar
-
Societat Afectacions de mobilitat a la C-55 nord els propers dilluns i dimarts
-
Societat La cruïlla de l'avinguda dels Dolors i els carrers Amadeu Vives i Estanislau Casas estrenarà semàfors
-
Societat Dilluns tornaran a funcionar els nous contenidors després de resoldre's l'avaria informàtica
-
Societat Josep Maria Mata-Perelló, Creu de Sant Jordi per la seva trajectòria científica i humana