A l'hospital Sant Joan de Déu i al de Sant Andreu continua baixant el nombre de pacients a les unitats d'aïllament per coronavirus. L'hospital d'Althaia té aquest dimecres 22 persones ingressades, de les quals 5 són a l'UCI. A l'hospital de Sant Andreu, per la seva banda, només queda un pacient ingressat en aïllament. Això significa un descens de 7 i 2 pacients en un i l'altre centre sanitari.
En la darrera setmana, Sant Joan de Déu ha registrat la defunció d'un pacient amb Covid-19, però ha donat 25 altes hospitalàries. En aquest període, l'hospital d'Althaia ha rebut 19 nous ingressos.
Per la seva part, l'hospital de Sant Andreu ha donat una alta a domicili i un pacient s'ha negativitzat, tot i que ha continuat ingressat al centre, fora de l'àrea d'aïllament.
[plantillacoronavirus]
Els hospitals de Manresa encara tenen 23 pacients ingressats amb coronavirus
L'hospital de Sant Joan de Déu ha registrat la defunció d'un pacient amb Covid la darrera setmana
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
02 de juny de 2021 a
les 20:48
Actualitzat el
02 de juny de 2021 a les
20:54
Et pot interessar
-
Societat
La cooperativa Recer consolida el projecte amb una assemblea amb més de cent socis
-
Societat
La passera de Bufalvent estarà tancada deu dies a vianants i ciclistes
-
Societat
La setmana que ve es tancarà l'accés al pàrquing del costat de la Fàbrica Nova
-
Societat
Castellbell inicia obres al cementiri per millorar nínxols i façana principal
-
Societat
Més de 500 infants participaran dissabte a la trobada Lleure al carrer a Manresa
-
Societat
Ocupació parcial de la calçada en un tram de la carretera de Vic, diumenge al matí
