Els Mossos d'Esquadra de l'Àrea Regional de Trànsit de la Regió Policial Central van denunciar administrativament, el passat dissabte 16 de març, 26 conductors per excés de velocitat i un per conduir sota els efectes de les drogues i no fer ús del cinturó de seguretat.
Les denúncies es van interposar el dissabte al matí durant un control de velocitat que es va muntar a la carretera C-55, a l'altura del punt quilomètric 29.8, dins del terme municipal de Manresa.
Durant el control es van detectar 411 vehicles i se'n van denunciar 26 per excés de velocitat. Un dels conductors va ser denunciat per circular a 157 km/h, quan la velocitat de la via estava limitada a 90 km/h, i també per conduir sota els efectes de les drogues. El mateix conductor també va quedar denunciat administrativament per conduir sense fer ús del cinturó de seguretat.
Els Mossos denuncien 26 conductors en un control de velocitat a la C-55 al Bages
Un dels conductors també va quedar denunciat administrativament per donar positiu en drogues i no fer ús del cinturó de seguretat
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de març de 2019 a les 08:21
Et pot interessar
-
Societat El barri de la Sagrada Família de Manresa homenatja Jaume Casacoberta amb un mural de Txema Rico
-
Societat Ampans celebra 60 anys de trajectòria amb una gran festa comunitària a Santa Maria de Comabella
-
Societat Manresa impulsa la 1a Jornada Ciutat, Salut i Clima per abordar l'impacte del canvi climàtic en la salut de les persones
-
Societat Manresa és la zona de Catalunya on més augmenta la temperatura
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix