Agents dels Mossos d'Esquadra de l'Àrea Regional de Trànsit de la Regió Policial Central van denunciar penalment el dia 3 de març un home de 33 anys i veí de Sant Joan de Vilatorrada, per conduir amb excés de velocitat.
Els fets van succeir el mateix dia 3, durant un control de velocitat que s'havia muntat a la carretera C-55, a l'altura del punt quilomètric 29.7, dins el terme municipal de Manresa.
Pels volts de les dotze del migdia, els agents van detectar un turisme circulant a 186 km/h, quan la velocitat màxima permesa de la via és de 90 km/h.
Els agents van aturar al conductor i el van denunciar com a presumpte autor d'un delicte contra la seguretat vial per conduir un vehicle a motor amb una velocitat penalment punible.
Els Mossos denuncien un conductor que circulava a 186 km/h per la C-55
A l'altura de Manresa on la valocitat màxima permesa és de 90 km/h
Publicat el 06 de març de 2018 a les 16:00
Et pot interessar
-
Societat Ocupació de part de la calçada a l'avinguda Bertrand i Serra, dimarts i dimecres
-
Societat Més treballs d'Aigües de Manresa al carrer Pirineu
-
Societat L'ICS Catalunya Central presenta diversos estudis al Congrés de Medicina Familiar de Reus
-
Societat Manresa quintuplica les jornades de neteja de pintades i grafitis aquest 2025
-
Societat Finalitzades les obres de la nova rotonda al polígon de Santa Anna
-
Societat La Cooperativa La Agrícola cedeix a l'Ajuntament de Sant Fruitós un fons documental centenari
ARA A PORTADA