Unes dues-centes persones, la majoria jubilats i pensionistes, però també gent més jove, s'han manifestat aquest dissabte per un centre de Manresa que ja mostrava la seva cara més nadalenca. Al clam d'"Aquí hi són, aquests són, els que aguanten la nació", han marxat des de l'INSS, al carrer del Bruc, fins a la plaça Sant Domènec, on han llegit el manifest.
La marxa ha portat a taller el trànsit temporalment a la prolongació Guimerà i a la muralla de Sant Domènec. La marxa ha passat també pel carrer Àngel Guimerà, però en aquest cas, l'afectació viària només ha estat per al transport públic ja que coincidint amb la proximitat de les festes nadalenques, el tràndit als vehicles privats està restringit.
La Plataforma per a unes Pensions Dignes es troba cada dilluns a les 11 del matí a la plaça Major per debatre sobre les accions a portar a terme. La plataforma reclama revertir la situació actual de precarietat de les pensions deguda als alts índexs d'atur i a les mesures d'austeritat imposades pels governs.
Els pensionistes reclamen millores amb una manifestació pel centre de Manresa
Societat
Unes dues-centes persones han marxat des de l'INSS fins a la plaça Sant Domènec
ARA A PORTADA
-
Successos El jutge manté els càrrecs als quatre activistes pel sabotatge a ICL al Bages Pere Fontanals
-
Successos Concentració a les portes de la comissaria dels Mossos de Manresa pels detinguts del cas ICL Pere Fontanals
-
Successos Tres detinguts per les accions de sabotatge contra les mines d'ICL al Bages Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans El Grup Sardanista Dintre el Bosc administrarà la Festa de la Llum de Manresa el 2027 Redacció
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
15 de desembre de 2018 a
les 19:41
Actualitzat el
15 de desembre de 2018 a les
19:48
Et pot interessar
-
Societat
I si ens estiguéssim adormint?
-
Societat
Sant Fruitós invertirà 25.000 euros en la millora i manteniment de nou camins municipals
-
Societat
Aigües de Manresa assumeix la gestió del servei d'aigua de Talamanca
-
Societat
El carrer Puigmal de Manresa quedarà tallat dos dies per completar la urbanització del sector
-
Societat
Instal·len un nou pas de vianants semaforitzat a les Bases de Manresa
-
Societat
Sant Fruitós invertirà 40.000 euros per renovar cinc parcs infantils del municipi
