Unes dues-centes persones, la majoria jubilats i pensionistes, però també gent més jove, s'han manifestat aquest dissabte per un centre de Manresa que ja mostrava la seva cara més nadalenca. Al clam d'"Aquí hi són, aquests són, els que aguanten la nació", han marxat des de l'INSS, al carrer del Bruc, fins a la plaça Sant Domènec, on han llegit el manifest.
La marxa ha portat a taller el trànsit temporalment a la prolongació Guimerà i a la muralla de Sant Domènec. La marxa ha passat també pel carrer Àngel Guimerà, però en aquest cas, l'afectació viària només ha estat per al transport públic ja que coincidint amb la proximitat de les festes nadalenques, el tràndit als vehicles privats està restringit.
La Plataforma per a unes Pensions Dignes es troba cada dilluns a les 11 del matí a la plaça Major per debatre sobre les accions a portar a terme. La plataforma reclama revertir la situació actual de precarietat de les pensions deguda als alts índexs d'atur i a les mesures d'austeritat imposades pels governs.
Els pensionistes reclamen millores amb una manifestació pel centre de Manresa
Unes dues-centes persones han marxat des de l'INSS fins a la plaça Sant Domènec
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 15 de desembre de 2018 a les 19:41
Actualitzat el 15 de desembre de 2018 a les 19:48
Et pot interessar
-
Societat
La Fundació Montepio rep el 24è Premi Simeó Selga Ubach
-
Societat
Treballs de manteniment al carrer Sant Llàtzer, dimarts
-
Societat
El Museu de l'Aigua i el Tèxtil organitza tallers de restauració de mobles i objectes
-
Societat
Obertes les inscripcions per a la 42a Transéquia, amb quatre modalitats i caràcter solidari
-
Societat
Sant Fruitós de Bages renova la teulada de la Biblioteca Municipal amb coberta enjardinada
-
Societat
Tall de trànsit en un tram del carrer Bilbao, la setmana vinent
