Unes dues-centes persones, la majoria jubilats i pensionistes, però també gent més jove, s'han manifestat aquest dissabte per un centre de Manresa que ja mostrava la seva cara més nadalenca. Al clam d'"Aquí hi són, aquests són, els que aguanten la nació", han marxat des de l'INSS, al carrer del Bruc, fins a la plaça Sant Domènec, on han llegit el manifest.
La marxa ha portat a taller el trànsit temporalment a la prolongació Guimerà i a la muralla de Sant Domènec. La marxa ha passat també pel carrer Àngel Guimerà, però en aquest cas, l'afectació viària només ha estat per al transport públic ja que coincidint amb la proximitat de les festes nadalenques, el tràndit als vehicles privats està restringit.
La Plataforma per a unes Pensions Dignes es troba cada dilluns a les 11 del matí a la plaça Major per debatre sobre les accions a portar a terme. La plataforma reclama revertir la situació actual de precarietat de les pensions deguda als alts índexs d'atur i a les mesures d'austeritat imposades pels governs.
Els pensionistes reclamen millores amb una manifestació pel centre de Manresa
Unes dues-centes persones han marxat des de l'INSS fins a la plaça Sant Domènec
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
15 de desembre de 2018 a
les 19:41
Actualitzat el
15 de desembre de 2018 a les
19:48
Et pot interessar
-
Societat
El CAP Bages estrena nous punts d'atenció per reforçar la confidencialitat
-
Societat
La serra de Castelltallat, protagonista del nou documental de Patrimoni Obert
-
Societat
El Grup de Diàleg Interreligiós condemna l'agressió racista a un grup de dones musulmanes
-
Societat
Manresa reunirà professionals d'arreu del país en una jornada sobre primera infància
-
Societat
Càritas Manresa alerta que el 85% de les persones que atén estan en risc de perdre l'habitatge
-
Societat
La CUP-Fem Manresa reclama més pressió a la Generalitat per dignificar la residència de la Font
