Aquest divendres va finalitzar la proposta Vespres a la Lluvià, que durant nou dies ha omplert el pati de la Torre Lluvià de gastronomia, caminades, música i tastos de vins de la DO Pla de Bages amb un gran èxit de participació. Aquesta setmana les tres activitats proposades han esgotat totes les places, tant la caminada de Dinamic Guies de Muntanya com el concert de dijous del grup Quarts d'Una, amb més de 130 persones, i el tast de Vins Urpina de divendres, també amb totes les places disponibles venudes.
Un exemple de l'interès que han despertat els “Vespres a la Lluvià” és que en algunes ocasions, com el cas del concert de dijous, va caldre limitar l'entrada a l'espai a les persones que havien reservat prèviament, tancar les inscripcions i anunciar de les localitats exhaurides a través de les xarxes socials de Manresa Turisme. D'aquesta manera, l'organització ha preservat la seguretat de l'acte i el compliment de l'aforament limitat i de les mesures sanitàries vigents.
En total, durant les tres setmanes d'activitat han passat per la Torre Lluvià més de 630 persones, sempre respectant totes les mesures de seguretat que imposa la situació actual. Per aquest motiu, la Fundació Turisme i Fires de Manresa ha realitzat un esforç organitzatiu i de personal per tal de controlar l'aforament, els accessos, la mobilitat i l'ocupació de l'espai amb les distàncies interpersonals pertinents, amb l'objectiu d'aconseguir unes activitats segures per al públic i els visitants.
Aquesta iniciativa de la Fundació Turisme i Fires de Manresa amb la col·laboració d'Anella Verda ha estat una de les incorporacions al Pla de Màrqueting Turístic vigent, que s'ha modificat arrel de la crisi de la Covid-19. Atès l'èxit de participació i la bona acollida de la proposta, que permet redescobrir la Torre Lluvià amb activitats especials i variades al cor de l'Anella Verda, es treballarà per a fer-ne una nova edició el 2021.
Els «Vespres a la Lluvià» tanquen el cicle amb totes les entrades esgotades
La iniciativa de la Fundació Turisme i Fires de Manresa en col·laboració amb l'Anella Verda ha aplegat més de 600 persones a la Torre Lluvià i al seu entorn
Ara a portada
-
Societat La Sareb insta la Plataforma dels Aliments de Manresa a marxar de la carretera de Vic Pere Fontanals
-
Política Aliança Catalana denuncia als Mossos l'assenyalament públic que va patir la diada de Sant Jordi Pere Fontanals
-
Societat Dilluns tornaran a funcionar els nous contenidors després de resoldre's l'avaria informàtica Redacció
-
Societat Josep Maria Mata-Perelló, Creu de Sant Jordi per la seva trajectòria científica i humana Redacció
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
Publicat el 01 d’agost de 2020 a les 16:11
Actualitzat el 01 d’agost de 2020 a les 16:15
Et pot interessar
-
Societat La cruïlla de l'avinguda dels Dolors i els carrers Amadeu Vives i Estanislau Casas estrenarà semàfors
-
Societat El COAC cedeix a Plataforma per la Llengua l'ús de la sala de reunions de la Casa Lluvià
-
Societat L'Ajuntament de Manresa iniciarà dilluns la reurbanització del carrer Santa Maria
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines