Agents de la Policia Local de Manresa van detenir dimecres al migdia un veí de Manresa, de 28 anys, amb antecedents, sobre qui pesava una ordre judicial de detenció.
Una patrulla de la Policia Local, en un control rutinari al Barri Antic, va identificar un individu i el sistema informàtic policial va alertar els agents que sobre aquella persona hi havia una ordre de detenció d'un jutjat de Reus per delictes contra l'ordre públic, motiu pel qual va ser detingut.
Enxampen un manresà de 28 anys que tenia pendent una ordre de detenció d'un jutjat de Reus
Societat
En un control rutinari de la Policia Local al Barri Antic
ARA A PORTADA
-
Política La Generalitat estudia una variant soterrada de la C-55 a Monistrol de Montserrat Pere Fontanals
-
Successos Dos detinguts en una baralla multitudinària que ha desbordat la policia a Sant Joan de Vilatorrada Pere Fontanals
-
Esports La Fundació Bàsquet Manresa impulsa una expedició solidària a Cap Verd per formar entrenadors Pere Fontanals
-
-
Política Arxiven la causa pels fets al ple de Santpedor durant la presa de possessió d'un regidor d'Aliança Catalana Pere Fontanals
Publicat el
05 de novembre de 2021 a
les 20:23
Actualitzat el
05 de novembre de 2021 a les
20:28
Et pot interessar
-
Societat
Sant Fruitós reunirà el món cinegètic en la 9a edició de la Fira del Caçador
-
Societat
Un cirurgià marroquí explicarà a Manresa la seva experiència mèdica a Gaza
-
Societat
El Consell Comarcal del Bages impulsa una campanya per l'Orgull LGTBI+
-
Societat
Un estudi a la depuradora de Manresa analitza la presència de microplàstics a l'aigua residual
-
Societat
L'Escola de Salut de Súria tanca la cinquena edició amb una sessió d'aiguagim
-
Societat
Tallat l'accés al carrer Puigmal per unes obres de telecomunicacions
