L'oposició i el govern municipal de Sant Fruitós de Bages han tornat a viure un nou capítol de la nefasta relació que tenen: en aquesta ocasió ha estat arran de la figura del cap de la Policia Local, sobre qui Gent fent Poble acusa de rebre tractes de favor aprofitant que és parella de la regidora de Recursos Humans, Cristina Murcia.
Gent fent Poble acusa el govern de permetre-li un horari de dilluns a divendres, que no fitxi ni a l'entrada ni a la sortida de la feina, que tingui una segona feina remunerada a l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya i, finalment, que la convocatòria a la plaça de sergent que s'ha convocat "queda restringida a poder-se presentar només l’actual cap".
El govern municipal ha remès una nota de premsa en què desmenteix categòricament totes les acusacions. Segons el govern, l'actual cap "treballa en un règim de torn flexible de dilluns a divendres amb règim de disponibilitat horària les 24 hores al dia els 365 dies l'any, tal i com tenien establert els seus predecessors en el càrrec". Aclareix que, precisament per aquesta flexibilitat, "no registre les entrades i sortides laborals".
El govern també aclareix que va atorgar al cap la possibilitat de compaginar la seva feina amb altres tasques a l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, "en virtut de la Llei catalana 21/1987 on, en el seu article 4t, especifica que es pot aprovar el règim de compatibilitat sempre que aquesta tasca es consideri d'interès públic".
Finalment, sobre la convocatòria d'una plaça de sergent, el govern aclareix que "aquesta convocatòria va ser iniciada arran d'una provisió del regidor de Seguretat ciutadana i aprovada en una junta de govern local, i que la regidora de Recursos Humans no va intervenir en cap punt del procés". A més, nega que a aquesta plaça només s'hi pugui presentar l'actual cap de la policia.
Estira-i-arronsa entre oposició i govern de Sant Fruitós pel cap de la Policia Local
Gent fent Poble acusa el govern de fer-li tractes de favor i l'Ajuntament ho nega categòricament
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de juliol de 2021 a les 16:10
Actualitzat el 30 de juliol de 2021 a les 16:14
Et pot interessar
-
Societat
Universi+ arriba a la novena edició i inicia el curs amb 46 persones
-
Societat
Èxit de participació a la primera Festa del Vi Novell de Sant Fruitós
-
Societat
Afectacions de trànsit pel 1r Mercat d'artesans, brocanters i de segona mà de la Sagrada Família
-
Societat
Professionals de l'ICS Catalunya Central viatgen a Malawi per impulsar un cribratge de salut comunitària
-
Societat
El Dr. Albert Altés, cap del Servei d'Hematologia d'Althaia, publica un llibre sobre el present i el passat de la medicina
-
Societat
Santpedor avança en la millora viària amb les obres als carrers Pons Grau, Ample i plaça Sant Jordi
