Efectius dels Bombers de la Generalitat i dels Mossos d'Esquadra, amb el suport de la Policia Local de Súria, han evacuat aquest vespre 170 infants i monitors d'esplai que es trobaven de colònies a Coaner (Sant Mateu de Bages), arran de la forta pluja que ha caigut aquesta tarda sobre la zona. Els evacuats passaran la nit al pavelló municipal d'esports de Súria.
Els infants i els monitors pertanyen a un esplai de Rubí. L'estat dels evacuats és satisfactori.
Els Ajuntaments de Súria i de Sant Mateu de Bages han coordinat les tasques d'acollida i avituallament dels evacuats, que possiblement aquest dissabte 24 de juliol tornaran a la seva ciutat de procedència.
Els monitors de l'esplai han procedit a posar-se en contacte telefònic amb les famílies dels infants per tal d'informar-les directament de la situació.
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de juliol de 2016 a les 20:01
Actualitzat el 23 de juliol de 2016 a les 11:22
Et pot interessar
-
Societat FGC posa en servei 24 nous carregadors per a vehicles elèctrics a l'aparcament de Monistrol del Cremallera
-
Societat Es tornaran a repartir targetes per obrir contenidors als barris de Sant Pau i de la Mion
-
Societat L'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà divendres de verd pel Dia Internacional de la Malaltia Celíaca
-
Societat Tall de trànsit al carrer Cardener del barri de Sant Pau, a partir de dijous
-
Societat La Unitat Docent de l'ICS Catalunya Central celebra l'acte de comiat de la darrera promoció de residents
-
Societat Treballs a l'enllumenat públic dels carrers Urgell i Piques de Manresa