L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages ha finalitzat els treballs per tal de realitzar millores en la mobilitat en les voreres i carrers al voltant de l'avinguda Doctor Fleming.
S'han ampliat les voreres per resoldre i millorar la mobilitat a peu, s'han suprimit les barreres arquitectòniques, i s'ha fet un pas de vianants elevat que a la vegada serveix de pacificador de velocitat al carrer.
La segona zona on s'han realitzat millores és la situada als carrers General Prim i Bertran i Serra. En aquest punt s'han suprimit les barreres arquitectòniques dels passos de vianants de la cruïlla per tal de millorar la visibilitat i així augmentar la seguretat dels usuaris respecte el trànsit rodat.
ARA A PORTADA
-
Economia El Bages lidera el creixement econòmic de la Catalunya Central i supera la mitjana catalana Pere Fontanals
-
Esports Les inclemències meteorològiques compliquen el viatge del Kids&Us Manresa a Grècia Xavier Sucarrats
-
Successos A judici un home acusat d'una agressió sexual a una menor a Castellbell i el Vilar Pere Fontanals
-
Economia La UPC Manresa entra al top 100 mundial en Enginyeria Minera i Recursos Minerals Pere Fontanals
-
Societat Un fons voltor intenta desnonar una família de Manresa amb un menor a càrrec Pere Fontanals
Publicat el
27 de febrer de 2019 a
les 15:45
Actualitzat el
27 de febrer de 2019 a les
15:49
Et pot interessar
-
Societat
Manresa se suma al Dia Mundial de la Salut Mental amb un ampli programa
-
Societat
L'avantsala de la Festa de la Verema del Bages arriba aquest dijous amb la Nocturna Vinum
-
Societat
Mor als 71 anys Pius X. Cisa, impulsor de la Guia de Manresa i activista del sobiranisme local
-
Societat
La façana de l'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà de vermell pel Dia Mundial del Cor
-
Societat
Monistrol estrena el parc de la Batanera i completa la renovació de quatre parcs infantils
-
Societat
Sant Fruitós de Bages estrena nous jocs i paviments tous en diversos parcs infantils
