La nevada ha emblanquinat punts de fora del Pirineu. S'ha pogut veure neu en punts elevats de la Catalunya Central així com de les muntanyes del Camp de Tarragona i de les Terres de l'Ebre. Una de les zones on s'ha pogut veure nevar és Montserrat, on la neu ha enfarinat l'emblemàtic massís per sobre dels 800 metres i Mura, on la neu ha caigut per sobre dels 900 al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac.
A continuació, un recull de fotos de la nevada a Montserrat. També a través de la càmera web instal·lada al monestir.
Escull Manresa com la teva font preferida de GoogleEt pot interessar
Societat Les Jornades Althaia baten rècord de participació amb més de 600 professionals
Societat L'ICS Catalunya Central incorpora 45 nous residents de Medicina i Infermeria
Societat El rodatge de «Los niños del Brasil» provocarà talls al Centre Històric de Manresa
Societat La Diada de Colles de l'Eix obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
Societat Manresa reforça la seva presència europea amb projectes d'habitatge, energia i comerç local
Societat Sant Andreu Salut apropa als docents la realitat social i sanitària de Manresa
