Gimcana i coreografia tanquen «El juliol tot ho vol» de Súria

Publicat el 01 d’agost de 2011 a les 21:56

Mostra de coreografia a la clausura de 'El juliol tot ho vol'. Foto: AjSú

El programa de lleure per a infants "El Juliol tot ho vol" va tancar divendres passat, 29 de juliol, la seva edició d'enguany amb una gincama i una mostra d'actuacions coreogràfiques al pavelló d'esports. Les activitats es van iniciar a primers de juliol, organitzades per la Societat Atlètica de Súria (SAS), amb la col·laboració de l'Ajuntament i de la Diputació de Barcelona, i la participació de la Biblioteca de Súria, Ràdio Súria i la Comunitat de Regants.

La mostra coreogràfica va tenir lloc amb la presència dels pares i mares dels infants participants. ‘El Juliol tot ho vol' ha ofert activitats lúdiques i esportives, manualitats, cursets de natació, activitats escolars, jocs d'anglès, psicomotricitat i sortides. La supervisió ha anat a càrrec d'un equip de 26 professors, entrenadors i monitors.

Un total de 192 nens i nenes de P3 a 6è de primària han participat enguany a "El Juliol tot ho vol", xifra que marca un nou rècord en la història d'aquest veterà programa de lleure. Les novetats d'enguany han estat les sessions de contes a la Biblioteca i els tallers de ràdio a l'emissora municipal Ràdio Súria.

L'alcalde Josep Maria Canudas i el regidor de Joventut, Esports i Festes, Àngel Lòpez, van visitar dijous, 28 de juliol, el pavelló d'esports i les piscines municipals, on van parlar amb els monitors i coordinadors del programa i amb alguns dels seus participants.

L'Ajuntament de Súria expressa el seu agraïment a totes les persones que han fet possible l'èxit d'aquesta nova edició de "El Juliol tot ho vol", un fet que mostra la vigència d'aquest programa de lleure.

Escull Manresa com la teva font preferida de Google