NacióDigital ha estat inclòs en el fons d'ajuda creat per Google News Initiative el mes de març per donar suport econòmic a la premsa local enfront els efectes econòmics negatius causats per l'epidèmia sanitària de la Covid-19. L'import aprovat serà de 15.000 dòlars.
El Journalism Emergency Relief Fund està orientat a les empreses de petita i mitjana dimensió que gaudeixen d'un especial arrelament en els seus àmbits territorials d'actuació. "Tot operant de forma global, aquest fons proporcionarà una ruta de fàcil accés a l'assistència financera en un moment especialment crític", ha manifestat Google.
La selecció dels mitjans -uns 5.300 dels cinc continents- que han accedit als ajuts ha estat executada per un equip de professionals de Google amb coneixement i experiència en periodisme digital en els països dels cinc continents coberts per la convocatòria.
Segons el vicepresident de Google News, Richard Gingras, "les notícies locals són un recurs vital per mantenir les persones i les comunitat connectades en les bones èpoques. Avui, duen a terme una tasca encara més important, ja que aporten dades sobre com la Covid-19 està afectant la vida diària, i aquesta funció està sent posada en perill per les conseqüències econòmiques de la pandèmia".
Google inclou NacióDigital en el seu programa d'ajut a la premsa local per la pandèmia
Societat
L'objectiu de 'Journalism Emergency Relief Fund', creat per la marca nord-americana el mes de març, és fer costat als mitjans arrelats a les comunitats territorials d'arreu del món
ARA A PORTADA
-
-
-
Política El ple aprova la modificació del POUM que permet desencallar el nou pavelló del Congost Pere Fontanals
-
Política Junts topa amb els veïns en demanar la recuperació de l'antic camp de futbol de Sant Pau Pere Fontanals
-
Política Un espontani interromp el ple de Manresa per reclamar ajuda per a una persona sense llar Pere Fontanals
Publicat el
17 de juny de 2020 a
les 19:27
Et pot interessar
-
Societat
La Generalitat inicia obres al col·lector de salmorres al parc del Cardener de Manresa
-
Societat
Xarxa7 analitzarà a Manresa els riscos i les oportunitats del desdoblament de la C-55
-
Societat
La CNT organitza a Manresa una ruta guiada sobre la Guerra Civil i la Revolució
-
Societat
Ampans tanca l'Escola d'Estiu amb 70 participants i consolida el lleure inclusiu al territori
-
Societat
Manresa no dona l'abast per cobrir els desnonaments que pateix la ciutat
-
Societat
El Mercat de la Terra de Sant Fruitós dedicarà la cita de juliol al tomàquet
