Els agressors que el passat diumenge 12 de novembre van enviar a l'hospital el client del restaurant Salom de Castellgalí quan tornaven de la manifestació unionista convocada pels Hermanos Cruzados a Manresa son tres coneguts espanyolistes dos d'ells residents a Castellbell i el Vilar, i el tercer a Monistrol de Montserrat, segons ha pogut confirmar NacióManresa de diverses fonts.
Els Mossos d'Esquadra han assegurat al diari que la invertigació està oberta i "molt avançada" i que properament es tancarà la identificació dels tres individus a l'espera de tancar alguns serrells. Malgrat això, la policia catalana no ha volgut confirmar, per ara, ni la seva identitat ni el seu veïnatge.
El passat diumenge, 12 de novembre, després que la germandat dels Hermanos Cruzados desconvoqués la manifestació espanyolista de Manresa, tres homes que hi havien participat van fer-li un tall al pòmul al client d'un restaurant de Castellgalí. Poc abans, segons va transcendit llavors, el responsable de l'establiment els havia demanat que amaguessin o deixessin a fora les banderes i símbols espanyols que duien a sobre.
Segons testimonis dels fets, els tres homes mostraven símptomes evidents d'haver de trobar-se sota els efectes de l'alcohol o altres substàncies, i abans d'entrar al restaurant havien provocat danys en alguns vehicles que hi havia a l'exterior.
Ara, deu dies després, els Mossos d'Esquadra estan acabant de lligar completament la identificació dels agressors, però NacióManresa pot confirmar que es tracta de dos veïns de Castellbell i el Vilar, un dels quals regenta un bar, i un de Monistrol de Montserrat.
Identificats els ultres que van enviar un veí de Castellgalí a l'hospital
Societat
Son tres coneguts espanyolistes residents a Castellbell i Monistrol de Montserrat, segons ha pogut confirmar NacióManresa de diverses fonts | Els Mossos d'Esquadra no han volgut confirmar la informació, però asseguren que tancaran la identificació dels agressors en breu
ARA A PORTADA
-
Política Junts exigeix a Aloy que garanteixi l'«ordre públic» després que la PAHC hagi omplert de brossa el seu local Pere Fontanals
-
Societat Ajornat el desnonament d'una dona i el seu fill a Manresa gràcies al «decret Maricarmen» Pere Fontanals
-
Successos Quatre dels nou detinguts per grafits en trens van actuar a Sant Vicenç de Castellet Pere Fontanals
-
-
Societat Mor Imma Serra, directora durant quaranta anys de la coral Eswèrtia i docent de música Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
23 de novembre de 2017 a
les 13:55
Actualitzat el
23 de novembre de 2017 a les
23:12
Et pot interessar
-
Societat
El Consell de les Persones Grans de Manresa premia ex aequo Rossend Coll i Josep Maria Sarri
-
Societat
«Habitar el meu cos», sobre violència estètica, arriba a la Biblioteca del Pont de Vilomara
-
Societat
El Consell Comarcal del Bages reivindica que les persones grans decideixin i participin
-
Societat
Manresa commemora l'Octubre Trans* amb activitats per reivindicar la despatologització
-
Societat
Especialistes en Alzheimer es troben a Manresa a la 16a Jornada de Demències del Bages
-
Societat
La Marató de Donants de Sang de Súria aconsegueix donacions per ajudar fins a 255 persones
