Impulsem Manresa, una de les tres forces polítiques que composen el govern de la ciutat, ha emès un comunicat on justifica el seu vot contra les mocions de suport als afectats per les ocupacions que van presentar Junts i el FNC en el ple del passat dijous per "la il·legalitat d'algunes mesures proposades" en els textos i també per la confiança en "el pla traçat" per regidor d'Habitatge, Jesús Alonso, que és de la seva formació.
Impulsem recorda, també, que l’equip de govern "fa vuit mesos que esta treballant" en un Pla Municipal contra l’ocupació d’habitatges conjuntament amb altres ens supramunicipals com la Diputació de Barcelona, i que l'Ajuntament ja disposa d'una oficina d’atenció a la ciutadania afectada per ocupacions conflictives, així com per fer tasques d’assessorament i orientació juridica per abordar les situacions d’habitatges ocupats sense títol legítim.
El portaveu de la formació, Joan Vila, assegura que Impulsem “no s'ha mogut ni un mil·límetre en la lluita contra les ocupacions, però tampoc en el compromís de fer un govern seriós, diligent i honest amb la ciutadania“. Per això, demana als grups de l'oposició que aprofitin el ple "per fer un debat seriós, informat i rigorós amb la legalitat" per evitar que cada sessió "es converteixi en una arma llançívola per fer demagògia amb temes sensibles".
Impulsem justifica el seu vot contra les mocions antiocupa per «la il·legalitat d'algunes mesures proposades»
Demana als grups de l'oposició que aprofitin el ple "per fer un debat seriós, informat i rigorós amb la legalitat" en comptes de fer "demagògia amb temes sensibles"
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de setembre de 2023 a les 18:33
Actualitzat el 23 de setembre de 2023 a les 18:42
Et pot interessar
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Joan Fuster, a la cantonada amb la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Restriccions de trànsit als barris de Sagrada Família i Valldaura durant les seves festes
-
Societat Aquest divendres comencen unes obres d'Aigües de Manresa al camí dels Corrons
-
Societat Els pèsols i les tavelles protagonitzen el sopar de primavera de les Temporades Gastronòmiques del Bages a Artés