El titular del jutjat en funcions de guàrdia dels Jutjats de Manresa ha decretat l'ingrés a presó del santvicentí de 36 anys que va ser detingut pels Mossos d'Esquadra el passat dilluns al matí a casa seva com a presumpte autor d'una agressió sexual a un familiar seu.
Els Mossos d'Esquadra van detenir dilluns a 2/4 de 9 del matí l'home, a casa seva, a Sant Vicenç de Castellet, acusat de violar un familiar seu. Aquest dimecres, després de testificar en seu judicial, ha estat decretat el seu ingrés a presó. i ha estat traslladat al centre penitenciari de Lledoners.
L'actuació continua sota secret de sumari i no ha transcendit cap més detall del cas.
Ingressa a presó el presumpte violador de Sant Vicenç de Castellet
Els Mossos d'Esquadra l'havien detingut a casa seva dilluns al matí acusat d'agressió sexual en l'àmbit familiar
Ara a portada
-
-
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
Societat «No és fàcil sortir de l'anonimat, però teníem clar que aquest llibre el fèiem en un sentit col·lectiu» Aina Font Torra
-
Economia L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes Redacció

- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 16 de novembre de 2022 a les 19:24
Actualitzat el 16 de novembre de 2022 a les 23:01
Et pot interessar
-
Societat Tall de trànsit al carrer de la Dama de Manresa, dijous i divendres
-
Societat El pubillatge de Manresa organitza una nova Marató de Donants de Sang
-
Societat Manresa acull una nova edició de Conductàlia, el projecte educatiu de la Fundació Montepio
-
Societat Treballs d'arranjament del paviment a diversos punts del carrer Dos de Maig i del passeig Pere III