Aquest cap de setmana ha finalitzat la 2a Exposició de Playmobil a Manresa. La mostra, que s'ha pogut veure en tres llocs diferents de la ciutat, al carrer del Balç, a la Sala Gòtica de la Basílica de la Seu i a l'Espai 1522, ha rebut 1.800 visites. Per altra banda pel mercat de Playmobil de la plaça Major hi han passat un miler de persones.
Com en l'edició anterior, també s'ha dut a terme el concurs per trobar el "click amagat" que s'ha fet amb la col·laboració d'una vintena d'establiments del Centre Històric, i que ha permès dinamitzar el comerç de la zona, que ha valorat molt positivament l'experiència.
I és que en aquests comerços adscrits hi havia uns diorames, representació d'una escena en miniatura amb decoració teatral, on hi havia un click que desentonava en la temàtica que es representava (per exemple un pirata enmig d'una escena medieval). Així, tan adults com infants podien participar en un concurs que es basava en detectar aquest personatge desubicat, i anar omplint la butlleta que se'ls entregava amb la compra de l'entrada per a l'exposició. Els participants que completaven la butlleta entraven en el sorteig de Playmobils i de descomptes en comerços.
En el marc de l'exposició de clicks, dissabte es va fer, a l'Espai 1522, la conferència Pares, m'ensenyeu a jugar? a càrrec de la doctora Marta Selva i Enric Bastardas i va aplegar una cinquantena de persones.
L'exposició de Playmobil ha estat gràcies a la col·laboració de Catclicks amb l'Ajuntament de Manresa, entitats que després de la conferència van fer lliurament de 350 euros al Centre de Recursos per a Trastorns de l'Espectre de l'Autisme de la Catalunya Central (CRTEA). A l'acte hi va assistir l'alcalde de Manresa, Valentí Junyent, i la regidora de Dinamització Econòmica, Mireia Estefanell.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
-
Publicat el
05 de desembre de 2016 a
les 14:46
Et pot interessar
-
Societat La pluja talla l'RL4 de Rodalies entre Calaf i Manresa
-
Societat
El carrer Divina Pastora quedarà tallat durant cinc dies per les obres d'asfaltatge
-
Societat
La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa
-
Societat
Sant Fruitós patirà dos dies de talls de trànsit per treballs en línies elèctriques
-
Societat
La font ornamental de colors de Pineda de Bages adapta els horaris per combinar joc i decoració
-
Societat
Per tercer any consecutiu s'anella un poll d'aufrany a Sant Llorenç del Munt i l'Obac
