Aquest dijous, 8 de març, l'Hostal Soler de Sant Joan de Vilatorrada acollirà un sopar-tertúlia que girarà entorn de les realitats i mites de la dieta mediterrània. Organitzat per l'empresa local Amb Salut i conduït per la bioquímica, científica, biòloga molecular i investigadora Emília Gómez-Pardo, l'activitat començarà a les nou del vespre amb el sopar i presentació de la convidada. Posteriorment, oferirà una xerrada en la qual els assistents podran fer preguntes i resoldre els dubtes que tinguin sobre aquest tipus d'alimentació.
Les inscripcions per prendre part en el sopar-tertúlia tenen un preu de 25 euros i es poden formalitzar omplint aquest formulari.
Dissabte, taller d'etiquetatge nutricional
Entenem tot el que posa a les etiquetes nutricionals dels productes que comprem?Cada cop més, els consumidors demanen als fabricants que especifiquin tota la informació nutricional dels aliments que comercialitzen, amb la voluntat de poder escollir amb coneixement i causa, els aliments de forma segura.
Amb l'objectiu de resoldre dubtes i incògnites sobre aquest món, Gómez-Pardo dirigirà un taller centrat en l'etiquetatge nutricional que tindrà lloc aquest dissabte, 10 de març, de deu del matí a dotze del migdia, a l'Hostal Soler.
El preu, igual que el sopar-tertúlia, és de 25 euros per participant. Les inscripcions es poden fer mitjançant aquest formulari.
La científica Emília Gómez-Pardo parlarà de dieta mediterrània i etiquetatge nutricional a Sant Joan
Societat
Les activitats, organitzades per Amb Salut, tindran lloc dijous i dissabte, respectivament
ARA A PORTADA
-
Política Absolt l'exregidor cupaire Jordi Garcés de les amenaces a Aliança Catalana el Sant Jordi de 2025 Pere Fontanals
-
Política Arxiven la causa pels fets al ple de Santpedor durant la presa de possessió d'un regidor d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
Societat Tap'Antic 2026: aquestes són les 21 tapes que podràs degustar al Centre Històric de Manresa Pere Fontanals
-
-
Societat Cardener Viu es constitueix per oposar-se a la planta de biogàs de Sant Mateu de Bages Pere Fontanals
Publicat el
05 de març de 2018 a
les 12:17
Et pot interessar
-
Societat
La Festa Major de Manresa comportarà talls de trànsit en diversos carrers durant sis dies
-
Societat
El bus de Manresa ampliarà l'horari per Festa Major i tindrà una llançadora al Castell de Focs
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa defensa que ha aplicat mesures davant les alertes per calor
-
Societat
Sant Fruitós millora la xarxa d'aigua potable al polígon Sant Isidre i a la Pedrera del Maneló
-
Societat
Manresa acollirà dijous una nova campanya de donació de sang amb més de 100 donacions com a repte
-
Societat
Manresa iniciarà dilluns nous asfaltatges als carrers Francesc Moragas i Sant Antoni Maria Claret
