La comissió executiva de la FAVM, en reunió ordinària celebrada 29 Març, ha acordat condemnar l'agressió patida per tres joves el divendres passat al vespre, prop de la sala de concerts local musical Stroika i desitgen una rapida i complerta recuperació dels joves ferits, volent expressar-los a ells i llurs famílies la seva solidaritat.
La Federació d'Associacions de Veïns de Manresa entén que no és un fet aïllat, que els responsables de la seguretat a Catalunya han de donar resposta i portar davant de la justícia als responsables dels fets i també els seus incitadors.
La FAVM creu que "els carrers de les nostres ciutats no s'hi hauria d'imposar el terror, els joves i adults han de poder viure en llibertat les seves il·lusions. Que el feixisme no pugui ofegar les nostres esperances".
La FAVM condemna l'agressió feixista de Manresa
Societat
Manifesten que "el feixisme no pugui ofegar les nostres esperances"
ARA A PORTADA
-
Societat Més de 29.000 alumnes del Bages i el Moianès tornaran dimarts a les aules en un inici amb vaga Pere Fontanals
-
Societat Els sindicats d'educació acusen direccions de la Catalunya Central d'anul·lar acords de claustre Pere Fontanals
-
Societat L'Assemblea Educativa del Bages crida a la vaga: «Sense recursos no es pot començar amb normalitat» Pere Fontanals
-
Societat Manresa destina més de 321.000 euros aquest estiu a millorar les escoles públiques Pere Fontanals
-
Societat Manresa amplia l'oferta d'extraescolars municipals amb noves activitats per al curs 2026-2027 Pere Fontanals
Publicat el
29 de març de 2012 a
les 22:56
Et pot interessar
-
Societat
Què proposen A l'aguait i el Moviment Popular per erradicar la violència arran del crim de Carles Vilajosana?
-
Societat
Els moviments socials de Manresa proposen respostes comunitàries davant la violència
-
Societat
Manresa tallarà el carrer Gaudí per renovar el paviment durant cinc dies
-
Societat
La Clínica Odontològica Universitària de Manresa incorpora 46 estudiants de quart curs
-
Societat
Castellbell i el Vilar estrena el local social de la Vall de Montserrat
-
Societat
«Qui instrumentalitza la mort de Vilajosana per sembrar odi no vol solucions, vol incendiar Manresa»
