La Federació d'Associacions de Veïns de Manresa (FAVM) ha creat aquest dijous en junta directiva una comissió de seguretat que, sota la superior responsabilitat de la comissió executiva, s'encarregarà de treballar de forma integral tot els temes relacionats amb l'àmbit de la seguretat que tingui lloc a la ciutat o en pugui resultar d'interès. Així mateix, es compromet a treballar sempre "de forma seriosa i responsable", "defugint declaracions o actituds demagògiques, xenòfobes, discriminatòries o populistes", alhora que ho farà amb el convenciment que la seguretat ha de ser sempre, però molt especialment ara i a Manresa, "un tema prioritari a tractar".
La FAVM assegura que la situació que viu Manresa, segons les notícies que han anat apareixent a la premsa, els preocupa, i que consideren que "cal que l'Ajuntament de Manresa es prengui aquest tema d'una forma molt més seriosa que no ha fet fins ara". Per això, insta al consistori a començar a treballar "per mirar de revertir una situació que pot respondre a la nova normalitat, fruit de la tornada a la activitat de diversos perfils delictius que amb l'arribada de la Covid-19, amb els confinaments i les restriccions a la mobilitat, es van posar en hibernació".
La FAVM i les dinou associacions de barris que la composen es posen al servei de la ciutadania a través de la comissió de seguretat per recollir casos relacionats amb aquest problema, amb el compromís de treballar-los "de forma responsable i transparent".
"Sense un entorn segur difícilment pot existir benestar i progrés", assegura la FAVM. Per això, asseguren que seran exigents amb l'Ajuntament, i tot i que protestaran "amb determinació quan calgui", la federació té clar que la comissió vol treballar intensament també l'àmbit de la proposta, per assolir el que entén que ha de ser l'objectiu principal "també de l'alcalde i de la resta de representants municipals", que és el d'aconseguir les màximes quotes de seguretat per Manresa "que permetin una convivència amable i exemplar a la nostra ciutat".
[noticia]99194[/noticia]
La Federació de Veïns de Manresa crea una comissió de seguretat per tractar el tema «de forma responsable»
La comissió treballarà "defugint declaracions o actituds demagògiques, xenòfobes, discriminatòries o populistes"
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 10 de setembre de 2021 a les 15:52
Actualitzat el 10 de setembre de 2021 a les 15:59
Et pot interessar
-
Societat
Obertes les inscripcions per a la 42a Transéquia, amb quatre modalitats i caràcter solidari
-
Societat
Sant Fruitós de Bages renova la teulada de la Biblioteca Municipal amb coberta enjardinada
-
Societat
Tall de trànsit en un tram del carrer Bilbao, la setmana vinent
-
Societat
Manresa acull una jornada sobre Plans Especials d'Usos i Activitats per revitalitzar el comerç
-
Societat
Sant Vicenç de Castellet finalitza la reurbanització del carrer Bisbe Perelló
-
Societat
Manresa reforça el bus urbà amb quatre vehicles elèctrics i registra rècord de viatgers
