Aspecte del sopar a Torre Busquet. Foto: N-briefing
La Marató de Xocolates i Caves, sopar organitzat per la Confraria dels Vins del Bages, va servir per donar el tret de sortida a tos els actes organitzats per la plataforma solidària Manresa Mobilitza't amb La Marató. El sopar, que va tenir lloc el passat dijous 25 de novembre a la Torre Busquet, va comptar amb l'assistència de 170 persones que, sensibles a la Marató de TV3 van fer una aportació d'un total de 2.357,54 €. Aquesta aportació va ser possible gràcies a la suma de les col·laboracions per una part de Caves Recaredo, Enric Rovira i les donacions voluntàries de tots els assistents.
Així doncs, Manresa Mobilitza't amb La Marató obre el marcador amb una xifra prou important, com perquè la solidaritat manresana faci una gran aportació a la investigació de les Lesions medul·lars i cerebrals adquirides.
I el diumenge 28 de novembre la Flasmob de la Marató. Al pati del Kursaal a les 19.00 h s'organitza la Flasmob de la Marató, protagonitzada per gent amb mobilitat reduïda. Un grup importat de persones ballaran la primera Flashmob feta per gent amb cadires de rodes. L'esperit de superació i de lluita ha fet que persones afectades s'hagin mobilitzat per aquesta causa. Tothom que vulgui participar-hi pot venir a les 7 de la tarda al pati del Kursaal.
La Marató de xocolates i caves aplega en el sopar 170 persones
Es va celebrar aquest dijous i es van aconseguir 2.357,54 € per a la Marató de TV3
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de novembre de 2010 a les 17:59
Et pot interessar
-
Societat La Fundació Montepio premia la mobilitat sostenible i lliura les recaptacions solidàries de Sant Cristòfol
-
Societat Santpedor ofereix nova formació gratuïta per a persones nouvingudes i residents que volen regularitzar la seva situació
-
Societat Castellgalí acollirà la XIV Trobada de Dones del Bages aquest dissabte
-
Societat Súria reprèn el programa gratuït d'exercicis Anem a moure'ns per a persones grans
-
Societat Salut inicia la campanya de vacunació de tardor a la Catalunya Central amb més de 125.000 dosis
-
Societat Súria obre inscripcions per a una nova edició dels Tallers Gratuïts per a adults