La PAHC ha emès un comunicat en que denuncia que Serveis Socials de l'Ajuntament de Manresa no ha aportat cap solució a l'Asmae, una dona originària del Marroc que es va operar a la capital del Bages i que va patir una meningitis mentre era ingressada.
Fruit d'aquella meningitis la dona va patir una paràlisi a la meitat del cos, però malgrat aquest fet quan des de l'hospital li van donar l'alta es va quedar al carrer, sense habitatge on recuperar-se.
Ja llavors la PAHC va contactar amb l'Ajuntament per trobar una solució d'urgència a l'Asmae, que ha anat passant les nits a casa de coneguts i membres de la PAHC que l'han anat acollint.
Dijous va anar a l'hospital a rebre el tractament i mentre era allà va saber que ja
no podia tornar al pis on estava allotjada, així que va decidir passar la nit sola en una cadira de les urgències.
La PAHC explica que aquest divendres ha aconseguit que Serveis Socials l’atengués d’urgència i, segons asseguren, l'única solució ha estat donar-li una pensió a partir de diumenge, argumentant que tots els establiments de la comarca estan plens pel pont. La plataforma s'exclama "l’Asmae ha de passar dues nit al carrer? És una vergonya que les persones no siguin prioritàries".
NacióManresa ha contactat amb els establiments que acostumen a acollir les derivacions de Serveis Socials, i han resposta que les habitacions que tenen lliures no són les que normalment lloga l'Ajuntament.
L'Ajuntament de Manresa ha respost a NacióManresa que no tenia res a dir de tot plegat.
La PAHC denuncia que l'Ajuntament no dona allotjament fins diumenge a una dona malalta
Societat
Es tracta d'una dona originària del Marroc que es va operar d'una cama a Manresa i que va patir una meningitis mentre era ingressada
ARA A PORTADA
-
Societat «No és una lluita contra els docents»: 400 alumnes es manifesten a Manresa per la suspensió de sortides Pere Fontanals
-
Successos La Guàrdia Urbana deté un menor per llançar pedres a una patrulla després de la manifestació d'estudiants Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Clam premia el Grup de Cooperació d'Althaia pel seu suport a un hospital del Senegal Pere Fontanals
-
Política Junts acusa el govern de marejar els manresans amb la quota addicional de residus Pere Fontanals
-
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
28 d’abril de 2018 a
les 14:49
Actualitzat el
28 d’abril de 2018 a les
14:57
Et pot interessar
-
Societat
Les rectories en desús del Lluçanès i el Moianès podrien allotjar uns 140 habitatges socials
-
Societat
Manresa buixardarà el carrer Vallfonollosa per reduir el risc de relliscades dels vianants
-
Societat Famílies de Manresa amb infants s'han vist obligades a marxar de la ciutat durant la Fira Mediterrània
-
Societat
Paquet de benvinguda a Manresa per als nous alumnes de grau de la UManresa i la UPC
-
Societat
Manresa senyalitzarà una nova rotonda al polígon de Bufalvent a partir de dimecres
-
Societat
«Navàs t'apassiona» tornarà el novembre amb nou tapes maridades amb vins del Pla de Bages
