Activistes de la PAHC han estat pràcticament sis hores negociant a l'oficina de CaixaBank de la plaça Major de Manresa aquest dimecres per aconseguir la condonació del deute hipotecari de Mourad, i arribar a un acord perquè hi pugui viure en règim de lloguer social. La tancada a l'oficina ha començat a les 11 del matí i passades les 5 de la tarda, les dues parts sortien amb un principi d'acord que s'ha de concretar el proper divendres. Durant la negociació que s'ha portat a terme a porta tancada, una vintena de membres de la PAHC han estat a la porta de l'entitat.
Segons els activistes, el 2011 Mourad va perdre la feina i es va trobar amb que no podia pagar la hipoteca. Ja llavors va intentar negociar amb "la Caixa" una possible dació en pagament, però el banc no ho va acceptar. Finalment, el 2016 CaixaBank va subhastar el pis i se'l va quedar una mateixa empresa del grup, Building Center. Malgrat aquesta subhasta, "la Caixa" continuava reclamant-li a Mourad el deute pendent que, era de 25.400 euros però que havia rebaixat a 6.000 euros.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=kC2TtNkSPDE[/youtube]
Després d'un estira i arronsa de sis hores, la Caixa s'ha aixecat de la taula assegurant que divenres proposaran una solució definitiva a la situació de Mourad. La PAHC ha mostrat un "cert optimisme" davant la possible resolució del conflicte.
La PAHC es tanca sis hores en una oficina de «la Caixa» per una hipoteca
Societat
Els activistes reclamen la condonació del deute de Mourad després que l'entitat bancària hagi subhastat el seu pis, i mantenir l'habitatge amb un lloguer social
ARA A PORTADA
-
Política Junts porta al Parlament la creació d'una Fiscalia de Menors de proximitat a Manresa Pere Fontanals
-
Societat Mor Imma Serra, directora durant quaranta anys de la coral Eswèrtia i docent de música Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Les Caputxines i la Fàbrica Nova obren portes per les Jornades Europees del Patrimoni Redacció
-
Societat Alumnes de l'Institut Moianès reclamen als docents una alternativa a cancel·lar el viatge de fi de curs Pere Fontanals
-
Economia Aigües de Manresa assumeix les depuradores de Castellbell i Monistrol i arriba a les 22 Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
21 de març de 2018 a
les 18:23
Actualitzat el
23 de març de 2018 a les
12:14
Et pot interessar
-
Societat
Manresa commemora l'Octubre Trans* amb activitats per reivindicar la despatologització
-
Societat
Especialistes en Alzheimer es troben a Manresa a la 16a Jornada de Demències del Bages
-
Societat
La Marató de Donants de Sang de Súria aconsegueix donacions per ajudar fins a 255 persones
-
Societat
El Servei Territorial de Cirurgia d'Althaia i de l'Hospital de Berga consolida el treball en xarxa
-
Societat
La Festa del Dia de les Persones Grans de Manresa es trasllada a l'Anònima per la previsió de pluja
-
Societat
Manresa instal·la un enllumenat ornamental per il·luminar de nit la façana de la Buresa
