La Residència Tercera Edat L'Onada SL, com a gestora de la residència de Cal Jorba de Santpedor, assegura que el contingut de la denúncia que la CUP del municipi va presentar al Síndic de Greuges de Catalunya "conté greus acusacions" en contra seva, que són "absolutament falses", segons un burofax que l'empresa ha adreçat a NacióManresa.
L'empresa aclareix que, en contra del que diu la denúncia de la CUP, compleix "amb exactitud les obligacions del contracte i presenta anualment a l'Ajuntament els estats financers auditats de la concessió".
L'Onada també afirma que "no és cert" que estableixi preus fora del preu públic establert, ja que aplica les tarifes "que són publicades anualment per l'Ajuntament al BOPB amb totes les ordenances fiscals municipals".
Finalment, l'empresa també desmenteix que s'extralimiti en la prestació de serveis previstos al contracte de gestió de la residència Cal Jorba, tal i com denunciava la CUP al Síndic de Greuges, ja que, segons assegura, presta "única i exclusivament els serveis que estan recollits en el contracte" que la vincula amb l'Ajuntament.
A banda, els responsables de la residència també afirmen que qui va despenjar la pancarta de la CUP d'un edifici en obres davant de l'equipament van ser treballadors del centre "per voluntat i iniciativa pròpia" amb el "consentiment del propietari del solar".
La Residència l'Onada respon a la CUP de Santpedor que les seves acusacions són «absolutament falses»
Societat
La formació anticapitalista va denunciar al Síndic de Greuges suposades infraccions de la gestora de la residència Cal Jorba
ARA A PORTADA
-
-
Successos La revisió de les mesures cautelars pel crim de Carles Vilajosana ja té data Pere Fontanals
-
Esports El CE Manresa encaixa la primera derrota de la temporada al camp del Tudelano (2-1) Pere Fontanals
-
Societat Territori destina 1,6 milions a estabilitzar talussos a les carreteres d'accés a Montserrat Pere Fontanals
-
Esports Manel Deli es proclama campió del món M50 dels 100 quilòmetres en ruta a Galícia Pere Fontanals
Publicat el
07 de març de 2023 a
les 16:21
Actualitzat el
07 de març de 2023 a les
16:29
Et pot interessar
-
Societat
Memòria i Història posa a l'abast dels instituts noves activitats sobre el nazisme i la República
-
Societat
Els casals infantils del CAE i La Xarranca tanquen l'estiu amb 562 participacions al Bages
-
Societat
L'AFABBS programa diversos actes al Bages amb motiu del Dia Mundial de l'Alzheimer
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa inicia l'arranjament d'una quinzena de camins rurals
-
Societat
Obres de fibra òptica a la Muralla del Carme i l'entorn de l'Uniplant Garden a partir de dilluns
-
Societat
Sant Fruitós impulsa una nova oferta de formació per a adults
