L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages facilitarà cubes d'aigua als pagesos de La Sagrera per tal que aquest divendres a la tarda ja puguin utilitzar-la per a regar els horts de la zona.
El consistori ha realitzat les gestions pertinents amb la comunitat de regants i Aigües per tal de poder establir aquesta mesura provisional fins que no arribin els resultats de les analítiques de l'estat actual de l'aigua del riu d'Or.
En aquest sentit a partir d'aquest divendres a la tarda els regants, de manera organitzada i col·laborativa, podran regar els seus horts amb les cubes d'aigua.
Les aigües del Riu d'Or es van veure afectades probablement per l'incendi del passat 12 d'agost al polígon Sant Isidre i des d'aleshores, per tal d'evitar possibles riscos de contaminació de l'aigua es va tallar l'aigua per al reg.
L'Ajuntament de Sant Fruitós proporciona aigua als regants dels horts de La Sagrera
Societat
Com a mesura provisional fins que no arribin els resultats de les analítiques de l'estat actual de l'aigua del riu d'Or.
ARA A PORTADA
-
Política L'esquerra independentista formalitza l'adquisició del nou Casal Alimara a Manresa Pere Fontanals
-
-
Societat 250 persones caminen de Súria i Callús contra la macroplanta de biogàs de Sant Mateu Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Els Tirallongues de Manresa signen la seva millor actuació al Concurs de Castells de Tarragona Pere Fontanals
Publicat el
21 d’agost de 2020 a
les 16:53
Actualitzat el
21 d’agost de 2020 a les
16:57
Et pot interessar
-
Societat
La façana de l'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà de verd pel Dia Mundial de la Meningitis
-
Societat
Súria arrenca el Cicle d'Activitats de Medi Ambient amb un taller de compostatge casolà
-
Societat
El Consell de les Persones Grans de Manresa premia ex aequo Rossend Coll i Josep Maria Sarri
-
Societat
«Habitar el meu cos», sobre violència estètica, arriba a la Biblioteca del Pont de Vilomara
-
Societat
Ajornat el desnonament d'una dona i el seu fill a Manresa gràcies al «decret Maricarmen»
-
Societat
El Consell Comarcal del Bages reivindica que les persones grans decideixin i participin
