L'AMPA de l'Escola Sant Ignasi de Manresa es vol solidaritzar amb les víctimes del terratrèmol al Marroc, i tenir un espai de suport mutu entre les famílies de l'escola, ja que a moltes els ha tocat d'aprop.
[intext1]
És per això que el proper divendres 22 de setembre a 2/4 de 5 de la tarda ha convocat un berenar solidari al pati de l'escola. El berenar és obert a tothom qui es vulgui solidaritzar amb les persones que s'han vist afectades pel terratrèmol, i tots els beneficis aniran destinats al Servei Català de Cooperació per a realitzar tasques humanitàries a les zones afectades pel terratrèmol.
[intext2]
L'AMPA de l'Escola Sant Ignasi organitza un berenar solidari amb els afectats pel terratrèmol al Marroc
Serà el proper divendres al sortir de classe i és obert a tothom
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de setembre de 2023 a les 22:41
Actualitzat el 18 de setembre de 2023 a les 22:48
Et pot interessar
-
Societat
Universi+ arriba a la novena edició i inicia el curs amb 46 persones
-
Societat
Èxit de participació a la primera Festa del Vi Novell de Sant Fruitós
-
Societat
Afectacions de trànsit pel 1r Mercat d'artesans, brocanters i de segona mà de la Sagrada Família
-
Societat
Professionals de l'ICS Catalunya Central viatgen a Malawi per impulsar un cribratge de salut comunitària
-
Societat
El Dr. Albert Altés, cap del Servei d'Hematologia d'Althaia, publica un llibre sobre el present i el passat de la medicina
-
Societat
Santpedor avança en la millora viària amb les obres als carrers Pons Grau, Ample i plaça Sant Jordi
