Assemblea del Consell Consultiu Comarcal de la Gent Gran del Bages. Foto: Catpress
L'assemblea del Consell Consultiu Comarcal de la Gent Gran del Bages va reunir un total de 25 persones ahir al matí a la seu del Consell Comarcal del Bages. L'acte va ser presidit pel president del Consell Comarcal, Josep Candàliga, i va comptar amb l'assistència del conseller de l'àrea de Turisme, Joan Vinyes, que va presentar el projecte de creació del Parc Geològic i Miner de la Catalunya Central.
Durant l'assemblea també es va fer balanç dels actes de celebració del 20è aniversari del Consell Consultiu Comarcal de la Gent Gran del Bages que van tenir lloc el passat mes d'octubre. Finalment, es van distribuir els exemplars de la Guia de la gent gran entre les entitats que formen part d'aquest consell consultiu. La Guia , que es va editar amb motiu del 20è aniversari, és un llibret on es recullen tots els recursos i serveis disponibles a la comarca per a la gent gran, i que va comptar, en la seva elaboració, amb la participació directa d'un grup de persones grans actives que van recollir dades i informació.
L'assemblea de la Gent Gran del Bages reuneix 25 persones
Societat
Vinyes va presentar el projecte de creació del Parc Geològic i Miner de la Catalunya Central
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa reivindica la llengua i la convivència en una Diada marcada pel record de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Política Víctor Alexandre carrega contra el 155 i reivindica la independència a la Marxa de Torxes de Manresa Pere Fontanals
-
-
Successos La desgràcia ja va colpejar Carles Vilajosana tres setmanes abans del seu homicidi Pere Fontanals
-
Successos «Tots tres ens vam quedar glaçats davant la ganivetada d'Otman, no sabíem què fer» Pere Fontanals
Publicat el
15 de desembre de 2010 a
les 16:56
Et pot interessar
-
Societat
Aigües de Manresa inicia l'ampliació de la xarxa d'aigua potable al carrer Numància
-
Societat
Sant Vicenç de Castellet estrenarà dilluns el nou servei de bus urbà
-
Societat
Esport7 batejarà les 12 Hores de Jujitsu amb el nom de Carles Vilajosana
-
Societat
Manresa farà canvis de trànsit aquest divendres per la celebració de la Diada
-
Societat
Manresa culminarà el Pla de Millora de l'Espai Públic amb l'asfaltatge de Joan Fuster i Pau Casals
-
Societat
Rajadell s'oposa a la instal·lació d'una torre de 30 metres d'Adif
