El proper dimecres, a les 7 de la tarda a la sala de la Plana de l'Om, l'Associació de Familiars de Malalts d'Alzheimer i Altres Demències (AFABBS) commemorarà els 20 anys de la seva creació, celebració que va quedar posposada l'any passat a causa de la pandèmia.
L'acte servirà per fer un agraïment a totes les persones, empreses i institucions que, d'alguna manera, han ajudat l'associació durant aquests anys.
L'acte és gratuït però cal reserva prèvia a la pàgina web del Kursaal, a les taquilles del mateix teatre de dimarts a dissabte d'11 a 1 i de 6 a 8, o contactant amb l'associació al 93 877 26 50 o a info@afabbs.com.
L'Associació de Familiars d'Alzheimer celebrarà el seu 20è aniversari amb un acte a la plana de l'Om
Serà dimecres a la tarda i cal reserva prèvia
ARA A PORTADA
Publicat el 03 d’octubre de 2021 a les 19:52
Actualitzat el 03 d’octubre de 2021 a les 19:56
Et pot interessar
-
Societat Treballs de renovació de la xarxa de clavegueram al passeig de Pere III, 60-62
-
Societat Castellbell i el Vilar renova la tanca de l'escola Jaume Balmes
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa a la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Rècord de participació a l'Estiu Jove de Manresa amb més de 2.000 joves
-
Societat Sant Vicenç de Castellet impulsa una campanya per posar al dia la titularitat dels drets funeraris
-
Societat La setmana vinent continuaran els treballs de senyalització vinculats a l'operació Guimerà