Les festes veïnals del barri de Sant Pau comportaran afectacions a la circulació a Manresa des d'aquest divendres i fins al dilluns 29 de juny. L'Ajuntament ha informat de talls de trànsit i modificacions en la mobilitat per garantir el desenvolupament de les activitats organitzades per l'Associació de Veïns.
Tall del carrer Llobregat
La principal afectació serà el tall del trànsit al carrer Llobregat. Durant aquests dies, els vehicles només podran accedir-hi i sortir-ne pel carrer Font dels Llops. A més, quedarà prohibit estacionar al mateix carrer Llobregat mentre durin les celebracions.
Canvis al carrer Doctor Tarrés
Per facilitar la mobilitat i garantir el pas del transport públic, el carrer Doctor Tarrés passarà a funcionar en doble sentit de circulació. També s'hi prohibirà l'estacionament durant aquests dies per assegurar el recorregut habitual del servei de Bus Manresa.
